Zo aangezien ik toch naar brushless ga, ben ik ook maar begonnen met het installeren van mn beltdrive. Helaas kan ik niet verder omdat ik geen 2mm boorje hier heb, dus die moet ik vrijdag even van mn weekend-werk lenen.
Ik heb ook het grootste gedeelte van het rand-lipje boven de main gear weggehaald (0.5mm over ofzo). En toen snapte ik ook waarom je een gebroken stanly mesje gebruikte

(De mijne moest er ook aan geloven :twisted: ).
Tot nu toe 1 opmerking... wat ging die pully moeilijk op die 1-weg lager van de main gear zeg, ik heb na mn kromme duimen toch maar even een metalen blokje vlak op de lager gezet en een licht tikje met mn hamer erop gegeven (zo kan je de lager nooit beschadigen doordat je schuin slaat ofzo :wink: ), daarna kon ik em met de hand goed aandrukken :roll:
Best wel zielig zo, mn heli in stukken op mn bureau :lol:
/edit
Ik kan natuurlijk wel mn tail alvast doen. Nu weet ik ook waarom mn staart een beetje trilde toen ik de moter eens een keer liet draaien.. dat asje is gewoon ietsies krom :? . Gelukkig heb ik nog 2 reserve

.
/edit2
:idea: Tip om de voorste en achterste lager er makkelijk uit te krijgen:
Met een schroevendraaier door het midden van de lager en schuin 'klemmen' en lichtjes trekken terwijl je de boom om zn as draait (en de schroevendraaier stil houd). Zo komen ze er langzaam maar zeker uit zonder iets te beschadigen

De middelste kan je er makkelijk uitkrijgen door een 6mm boortje met de platte kant in de boom te laten vallen (een paar keer), dan issie er zo uit.