Was ik even wat software versies aan het testen op de ICE 200 L in combinatie met een Neu 1512/1.5D op slechts 5S. Vliegen de magneten ineens om mijn oren! Oops!!! Nou, die kan weer terug naar de USA, kan ik weer 6 maanden wachten en de bijbehorende kosten. Regelaar lijkt nog wel OK, maar ja. Of hij dat ook nog is?! Toch snap ik het niet helemaal. Zelfs met de volle 21 volt en 3300KV zou ik op 69.300 RPM uitkomen. Das dus zonder prop. Je zou toch zeggen dat moet wel goed komen dan?! Jos
Jos, Da's mooi balen weer. Motor ooit heet geweest oid? Was dit een test met de prop erop? Las dat je gelukkig de CC125 weer gefixt had, toch de condensatoren? Nou ja, doe de groeten aan maar Lisa van Neu.... Groet, Gerben
Ach, soms dan heb je dat. Wel jammer dat er niet wat meer veiligheids marge op zit. Denk dat ik deze wel opstuur maar ondertussen lekker een Hacker B50 op de vertraging zet. Dan zit ik lekker veilig wat betreft max toeren, kan zelfs de prop er af vliegen met 6S en gebeurd er nog niks. Aan Luc en Willy te zien werkt zo een B50 ook prima.
een B50 is een zeer goed alternatief voor alle condities. Samen met een kontronik FAI18 of CC180 mod.op 6S grtz, Luc
Luc, ik zat te denken aan een normale Hacker B50 7L en dan mijn bestaande Neu P32 vertraging er op. B50 7L KV = 3450 De KV van de 1512/1.5D = 3300 Das 4,5% verschil in theorie maar de praktijk leerd dat een Hacker niet zo heet is als een Neu geloof ik. Nou ja, we komen er snel genoeg achter. Het zal in elk geval geen werelds verschil zijn of wel?!
Plus de Hacker is een beetje lichter als de Neu Jos, De combi Neu Gear met Hacker is denk ik ook niet verkeerd.( as in de hacker schijnt een beetje soft te zijn. Of mischien toch een plettenberg kopen, is alleen een beetje duur. Gr Frank
Frank, ik vlieg die combinatie nu al een tijdje maar dan een 13L op 10S 1800mah in mijn HV setup. Werkt prima tot en met 6KW. Het verschil in gewicht is zo een 40 gram, als ik mijn bijde aandrijvingen op de weegschaal leg. Maar dan is het wel CC P180 vs CC P85HV wat wellicht niet helemaal gelijk is. Echter ik moet mijn staart dan lichter maken want anders klopt het zwaartepunt niet meer. Het ging me meer om het opgegeven KV, ik hoop dat deze motor niet te slap is. Plettenberg? Daar heb ik geen geld voor en trouwens komen bij Plettenberg ook de magneten er nog wel eens af.
Jos, Ter info, voor de laatste reparatie van de Neu was ik de motor 2 1/2 maand kwijt. Wel hebben ze de motor onder garantie gerepareerd in dit geval, dat was wel netjes. (mede dankzij zou correspondentie met Neu natuurlijk). Groet, Gerben
Gerben, ik hoop op het zelfde. Mijn motor is van augustus 2009. Luc, nog even een vraag. Waarom vlieg jij de Neu motor and de P180 niet meer? Of? Ik geloof in Nederland zij jij dat jullie in Muncie ook de Hacker en FAI18 hebben gebruikt?! Hoezo die keus? Jos
heb vorige week mijn neu 1512/1d/6.7 laten draaien op 4s. trok 190 amp werd niet warm. geef nog een keer gas mistiming. sluit de motor af ruik ik ineens electronica lucht. draai keer aan de motor loopt zwaar. haal vertraging uit elkaar niks aan de hand. haal de krimkous van de 3 fases af, zie datie kortsluiting heeft gemaakt. heb dus ook een gevalletje terugsturen. wat is er toch met die motoren? Gr.Ramon