Zuiderzeebotter 1890

Discussie in 'Tekeningen' gestart door Peko, 26 jan 2021.

  1. Peko

    Peko

    Lid geworden:
    25 jan 2021
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Capelle aan den ijssel
    Beste hobbyisten, ik ben op zoek naar een beschrijving en bouwtekeningen van Authentic Shipmodels Amsterdam. Het gaat om een zuiderzeebotter van 1890 die op marktplaats is aangeschaft. Een mooie kist met veel eiken onderdelen en aangezien ze niet zijn voorbewerk moet ik alles op schaal van de tekeningen halen. Wie kan mij helpen of heeft een idee hoe ik hier aan kan komen.
     
  2. Albertmobiel

    Albertmobiel

    Lid geworden:
    4 mrt 2008
    Berichten:
    419
    Locatie:
    amsterdam
    Hallo Peko,
    Ik heb de botter van de zelfde firma gekocht en gemaakt, ik heb de juiste tekeningen
    en beschrijving van deze boot. Je zult over deze boot niet veel vinden is al erg oud.
    Stuur een paar foto,s van de tekeningen die jij hebt. Verdere conversatie liefst via PB .
    M.v.gr. Albertmobiel
     
  3. Peko

    Peko

    Lid geworden:
    25 jan 2021
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Capelle aan den ijssel
    Hallo Albert, zit sinds een paar dagen op deze topic en weet niet waar ik de pb kan vinden .de tekeningen die ik in bezit heb zijn niet te gebruiken door waterschade. Ik zou graag al het papierwerk van je overnemen,noem een bedrag.Ik kan ook alles laten kopiƫren zodat je het originele terug krijgt.
     
  4. max z

    max z Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM

    Lid geworden:
    4 dec 2009
    Berichten:
    2.273
    Locatie:
    Boskoop
    Een pb heet hier "conversatie". Klap het menuutje onder je inlognaam rechts boven in de balk uit en je vind het.
     
  5. Peko

    Peko

    Lid geworden:
    25 jan 2021
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Capelle aan den ijssel
    Thanks, gevonden. Gr Peko
     
  6. Peko

    Peko

    Lid geworden:
    25 jan 2021
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Capelle aan den ijssel
    Hallo hobbygenoten, ik wil Albertmobiel langs deze bedanken voor het opsturen van de benodigde tekeningen en beschrijvingen van de te bouwen Botter. Fijn om op deze forum elkaar te helpen, bedankt Albert
     

Deel Deze Pagina