zwaailampen 1/16

Hallo allemaal,

Weet iemand van jullie waar je aan zwaailampen (echt werkend) kunt komen van een zwaailamp schaal 1/16??

Ik heb ze ooit wel eens gezien weet alleen niet waar.

Alvast bedankt groeten van nico.:thumbsup:

yep bij de conrad.nl

Lampjes:
Bestnr.: 222539 - 89

Aansturing:
Bestnr.: 191523 - 89

hallo.

Ik wil op mijn truck ook zwaailampen zetten, maar de truck is schaal 1/14
welke schaal gebruiken jullie?
en zijn er ook fotos van?

bvd.

Hallo allemaal,

Weet iemand van jullie waar je aan zwaailampen (echt werkend) kunt komen van een zwaailamp schaal 1/16??

Ik heb ze ooit wel eens gezien weet alleen niet waar.

Alvast bedankt groeten van nico.:thumbsup:

er zijn zwaailichten te koop bij volgende leveranciers
ze zijn wel gevestigd in duitsland maar verzenden zonder probleem naar belgie of nederland
zoek in google de volgende firma s op
conrad
carson
verona
leimbach
scale art
damitz

hier heb je al een paar ideeen

mvg
geert

ik heb zwaailampen op mijn truck ziet er netjes uit

stellamodels lichtset

hallo allemaal
ik was aan het snuffelen op t net,en vond eeen site met rc lichtsetjes vvor de auto,maar je kan ze natuurlijk ook voor modelvrachtautoos gebruiken,het werkt via de elec regelaar en met ledjes erbij ook achteruitrijlichten zitten erop,kijk zelf maar www.stellamodels.net
en zo een setje kost 23 dollar,en dat met de huidige koers is het wel leuk om van je truck een rc kerstboompie te maken.
26 en 27 december is er in de rai amsterdam het trucks eindejaarsmarkt
met echte airbrushe gespoten trucks tot schaalmodellen en markt met sleutelhangers,t-shirts en ook weer schaalmodellen(want wat is een truckfeest zonder schaalmodellen) zie www.eidejaarsmarkt.nl ,het is maar een tip om een leuke show en dag te hebben.
mvg markioo

Hallo
Als je zwaailichtne hilt hebben heb ik hier een goede site voor jullie
www.fungreatsun.nl
verkrijgbaar in schaal 1/16 en 1/14.
Ikzelff heb voor mijn crashtender ook zwaailichten van bij hen en ben er zeer tevreden over

greetz surren

Hallo
Als je zwaailichtne hilt hebben heb ik hier een goede site voor jullie
www.fungreatsun.nl
verkrijgbaar in schaal 1/16 en 1/14.
Ikzelff heb voor mijn crashtender ook zwaailichten van bij hen en ben er zeer tevreden over

greetz surren

Héél interessant.
Dit ga ik eens goed bekijken, bedankt.

Mvg,
Dieter

zwaailamp

tja het licht is wel leuk hoe het beweegt,maar de kap is niet echt mooi vind ik en dan 60 euries ervoor neerleggen,neen ik bedankt ik zoek verder
mvg markioo

Back