B
briekn
Guest
Hallo.Heb mijn easy ondertussen gebouwd.Nog een klein probleempje was om het zwartepunt goed te krijgen.
Daar ik maar met een licht 600mah 7 cellen batterijtje zit lag het zwaartepunt helemaal naar achteren ook als ik de batt
helemaal naar voor schoof.heb nu gewoon met elastieken nog zo,n batt erop geplaatst en nu ligt het zwaartepunt beter.Goed gevonden toch? kan dan ook meteen 2 batterijen in eens opladen.hup landen ,andere batt aansluiten en hop
Zal nu moeten wachten tot het weer het toe laat om eens te vliegen.Heb ook al gedacht om hem te laten invliegen en trimmen van een vriend die in een club zit.Zou toch zonde zijn om die mooie nieuwe easy naar het vliegtuigkerkhof te boren he :roll: :wink: groetjes
Daar ik maar met een licht 600mah 7 cellen batterijtje zit lag het zwaartepunt helemaal naar achteren ook als ik de batt
helemaal naar voor schoof.heb nu gewoon met elastieken nog zo,n batt erop geplaatst en nu ligt het zwaartepunt beter.Goed gevonden toch? kan dan ook meteen 2 batterijen in eens opladen.hup landen ,andere batt aansluiten en hop