Zwart depron nunspeet per 10 pakken!

Discussie in 'Verlijming & constructie' gestart door Sadkingbilly, 30 jul 2008.

  1. Sadkingbilly

    Sadkingbilly

    Lid geworden:
    15 apr 2007
    Berichten:
    2.935
    Locatie:
    Groningen
    Ik heb vanmiddag gebeld met Bruijnes Woningstoffering uit Nunspeet om informatie in te winnen over zwart depron. Hij heeft voor me de leverancier gebeld en belde terug met de informatie dat het gewoon beschikbaar is maar wel per 10 pakken, dus per (ruim) 120M2.. Leek me een beetje overdreven.

    Iedereen die het bekende excel bestandje heeft kan deze info dus toevoegen. Jammer, ik kom er morgen langs en had wel een plaat of 20 kunnen gebruiken..

    Modjes, mocht dit ergens anders beter uitkomen, verplaats het dan rustig!
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  2. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    8-8-2008 ben Ik in Kampen en kan dan wel wat echtes Depron meenemen in 3 mm of 6 mm

    Platen zijn 1250 x 800 mm , kleur wit

    Heb genoeg . :D

    Mvg Johan
     
  3. Sadkingbilly

    Sadkingbilly

    Lid geworden:
    15 apr 2007
    Berichten:
    2.935
    Locatie:
    Groningen
    Hallo Johan, eigenlijk ging het om zwart depron maar natuurlijk als de prijs goed is mag je altijd wat voor me meenemen (ik kan beide wel gebruiken), kun je me zo een prijs noemen? Even naar Kampen toerijden is nog geen halfuurtje..

    Bedankt vast!
     
  4. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Mijn Inkoopprijs was toen in Duitsland 3,75 voor de 3 mm en 4,75 voor de 6 mm .

    Daar voor worden ze ook verder gegeven . :D

    Mvg Johan
     
  5. Sadkingbilly

    Sadkingbilly

    Lid geworden:
    15 apr 2007
    Berichten:
    2.935
    Locatie:
    Groningen
    oeps, dat zijn forse prijzen.. Ik bedoel eigenlijk, dat spul wordt in Duitsland toch gebruikt om achter het behang te plakken als een soort isolatie ofzo? Dan zou je verwachten dat het toch een stuk goedkoper is (ok het is altijd nog een stuk goedkoper dan veel stoken).. Hier in Zwolle zit ook een leverancier maar daar moet ik nog weken wachten (als het niet langer is) dus mocht je een plaatje of vier 6mm voor me mee willen nemen dan houd ik me aanbevolen! Ben ik in ieder geval de eerste maanden weer voorzien.. :)
     
  6. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    In oss zit ook een winkel die het zwarte depron verkoopt, kost 2.50 voor 3mm en 3.50 voor 6 mm als ik het goed herinner, maar dit is echt niet te vergelijken met het spul dat Plotterwelt levert! Topspul!
     

Deel Deze Pagina