Zweefvliegmaatje gezocht omg. Rolde en/of Scheemda

Na jaren lid te zijn geweest van een club vlieg ik nu voor het 4e seizoen op mijn 2 "privevliegvelden" in Rolde en Scheemda. Vandaag ook weer lekker gevlogen, maar het is toch wel leuker om eens met een lotgenoot samen te vliegen.

Waarom geen club? (voor diegene die zich dat afvraagt) Ik vlieg op 2 mooie velden zonder bijkomende kosten (afgezien van een kerstkaartje voor de landeigenaren) en ik heb een "broertje dood" aan de bijkomende verplichtingen die samengaan met een club.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes,
Luc Postema

Ik woon in die hoek (Groningen).

Wil ook graag weer gaan vliegen (i.e. zweven; voorbereidingen zijn in volle gang).

Een vliegmaatje is leuk, twee vliegmaatjes is nog leuker, drie vliegmaatjes is een club.

Alleen is de lusten en de lasten, een club is en de lusten en de lasten.

Hoe vlieg jij? Elastiek, lier, motor, electro, DLG, hoe?

jan.

Hallo Jan, riep je?
Gr Bas

PS: een elektrodrive is natuurlijk het mooist. Kan je de kist overal 'uitzetten'
Niet ieder veldje is geschikt voor een sleper. Dan zal het elastiek of lier worden...

Ben wel geen zweef vlieger, maar woon wel vlakbij Rolde, das vlak om de hoek..
Zelf vlieg ik met een easystar, een twinstar, en multicopters...

@ Jan; Dit is het 1e seizoen dat ik niet meer met een elastiek vlieg. Ik was daar wel klaar mee eigenlijk, en het elastiek was aan vervanging toe. Ik vlieg met een BMI Valbella, Multiplex Easyglider en heb dit weekend voor het eerst gevlogen met een omgebouwde Great Planes Spirit, waar nu een brushless motor in zit. Geweldig. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk nooit meer vlieg in scheemda, maar alleen nog maar in Rolde. Schitterende thermische omgeving daar.

@Emil; Ik ben toch echt op "zoek" naar een medezweefvlieger.

Groetjes,
Luc.

Luc,

ik kom graag eens kijken in Rolde.

Heb een zwever die klaar is voor elastiek; heb ook diverse maten elastiek liggen, ben er eigenlijk wel benieuwd naar . . .

Stuur maar eens een PB, dan kom ik een keer kijken.

jan.

Back