Zwever gezocht.

jan brilman

Forum veteraan
Collegae!

Ik zal ook een advertentie op 'Gevraagd' zetten, maar meld het ook hier alvast.

Ik wil nu toch echt weer een mooie grote zwever hebben.

Na het drama met de DG-800 is het tijd voor nieuwe pogingen.

(Want oh oh oh oh, wat was 'ie mooi, wat was het vliegen ermee mooi . . . :p)

Ik ben op zoek naar een complete (plm.) 4 -5 meter zwever, scale (DG, ASW/H, Ventus, etc.etc.), om mee te slepen. Compleet met ingebouwde servo's.
Geen opknappertje of ouwe troep, maar een goede kist, vliegklaar, waar je je met goed fatsoen mee vertonen kunt.​
Aldus.

PB-tjes worden ingewacht.

jan.

Hallo Jan
Geef eens een prijsstelling en bedenk dan ook een nieuwe tekst, want deze is al meer dan twee jaar oud.
Het is de zelfde als op de BIGGS side, en je weet die staat er geen maand zoals de beloftes zijn.
Probeer zelf eens wat te bouwen of trek met ruime hand de knip maar eens.

Gr R

Geef eens een prijsstelling en bedenk dan ook een nieuwe tekst, want deze is al meer dan twee jaar oud.
Ja, maar hij klopt nog steeds. :p

Het is de zelfde als op de BIGGS side, en je weet die staat er geen maand zoals de beloftes zijn.
Ik heb via die advertentie een paar anbiedingen gehad, maar nog niet iets waarvan ik dacht: JA!

Probeer zelf eens wat te bouwen of trek met ruime hand de knip maar eens.
Pardon???

Ik kan heel goed zelf wat bouwen (DG-800 draadje gezien?), maar heb relatief weinig tijd.

Wat is er op tegen, als ik iemand van een kist kan afhelpen, waar ik veel lol mee heb? :confused:

Ik snap het werkelijk niet. :nooo:

jan.

Hoi Jan

Ik bedoel niet dat je niet kunt bouwen, maar je zegt zelf "ik heb relatief weinig tijd"".
Maar wat opvalt dat er toch wel heel veel tijd achter een bepaalt scherm doorgebracht wordt.
Volgen mij heb je geen vingerafdruk meer op je vingertoppen en dat komt niet van het schuren.

Gr R

Back