zwever opknappen

Weet ik alles van. Hot glue is daar heel fijn voor.

inderdaad, ook ik heb deze ervaring moge meemaken.
ik hou het ook op zijn plek met die lijm. werkt prima.
enkel was het bij mij nog niet door de plastic behuizing van de kabel.
had ff geluk dus.

en goed opgemerkt van willemP , hij ziet toch alles :)

bijna alles...ook door schade en schande wijs geworden:D:D
Ik hou al rekening met de positie van de motor om zoveel mogelijk ruimte voor de draden over te houden.

Domme mensen leren niet van hun fouten
Slimme mensen leren van hun fouten
De allerslimste leren van ANDERMANS fouten.

Laatst bewerkt:
zo even een update ,ben weer wat verder .
de motor zit er nu goed in ,de draden zitten tegen de zijkant geplakt ,ik heb gaten in de zijkant gemaakt ,en luchthappers geplaatst .
ik denk dat dit wel nodig is voor de koeling .
de accuplank zo gemaakt dat hij ook weer los kan om bij de regelaar te kunnen .
full

full

full

ik wil eigenlijk eerds een testvlucht gaan maken voor dat ik hem helemaal ga opknappen .
er moet nog wel wat lood in de neus om hem goed te krijgen .
(o ja arjan ,de ontvanger is ook opgelost , stekkers omdraaien dat werkt wel , ha ha )

ik ben nog niet tevreden over de plek van de regelaar hij licht er nu los onder ,want de draden van de motor naar de regelaar zijn wat kort ,zodat hij er schuin in licht ,denk dat ik de draden ga verlengen en de draden naar de accu ook ,zodat ik de regelaar vast kan zetten .

gr paulus

Laatst bewerkt door een moderator:
zo ,

hij heeft gevlogen ,zwaartepunt was nog niet helemaal goed ,dus wat lood ingedaan ,toen ging het goed ,het 1 en ander beter afgesteld (met behulp van erik natuurlijk )en lekker gevlogen ,ook met deze wind van vandaag .
vliegt wel hard, maar zeer goed te sturen .
motor heeft net genoeg vermogen ,niet te veel over wat betreft vermogen .

nu gaat het echte opknappen beginnen ,ga de vleugels bespannen met folie ,en de romp spuiten ,canopy maken .

wie weet nog een mooie kleurstelling voor deze zwever ,deze is meer voor de fun er bij ,en om lekker hard te vliegen .ideeen altijd welkom

gr paulus

Back