Zwever voor bij windkracht 3/4

.................officieel is het een thermiekzwever (wat hij voortreffelijk doet ),maar eigenlijk is het een buizerd in een lammetjespakje verpakt in folie.

Zo, nou is het genoeg Serge !!!
Mag ik je vragen om een tekening te kopieëren en die mee te nemen naar Ootmarsum ?
De onkosten (van het kopieëren) worden uiteraard vergoed.

Alvast bedankt,

Jan-Hein

tekening heb ik hier inclusief bouwbeschrijving ,origineel op papier samen met de schuurmallen voor de ribben .

zou zeggen kom eens langs , kun je hem bekijken . tekening meenemen samen met de bouw beschrijving en schuurmallen om te kopieren (ik wil ze wel terug)
verders hoef ik er niks voor te hebben .

Mag ik je vragen om een tekening te kopieëren en die mee te nemen naar Ootmarsum ?

Alvast bedankt,

Jan-Hein
is goed . als je goed opgelet had in hoeven ,was die 2 meter zwever die samen met johanneszijn dg100 zo lekker omhoog gingen in de thermiek ,mijn metrick.(transparante geel rode vleugels)

Tekeningen

Marc,

Tekeningenarchief ELC:
-Metrick
-Sagitta 900
-Sagitta 600
e.v.a.

Als clublid zou je moeten weten dat we ruim gesorteerd zijn!

Laatst bewerkt:
ga je een super fijn zwevertje aan hebben .ik heb de vstelling verminderd en rolroeren ingebouwd.tevens is de romp iets verbreed voor electro ombouw .

Alvast bedankt,

Jan-Hein

de tekening is gekopieerd en ligt ongeduldig op je te wachten ;).

Back