Nadat Onno`s SB-10 afgelopen donderdag iets harde de aarde heeft geraakt dan bedoeld (zeg vanaf 50-75 meter zonder vleugels naar beneden :rolling: ) moet er eigenlijk toch een vervanger komen.
Dit was de SB-10:
De vervanger heb ik gevonden in de vele spullen die wij te koop aan bieden voor iemand.
Dat is een 3 meter zwever, rolroeren, geen stoorkleppen en met hulpmotor.
Dus deze zwever koop ik dan maar en die ga ik voorzien van servo`s.
Natuurlijk komen er weer heel wat ideeen op om hem op te knappen, te spuiten, schilderen, opnieuw bespannen, stoorkleppen inbouwen en weet ik wat nog meer maar heb besloten om daar vanaf te stappen.
De kist gaat ge/mis- bruikt zoals die nu is, dan is ie ook het snelste vliegklaar.
Hier wat foto`s van het kissie (als iemand weet wat het is hoor ik het graag):
Het volgende moet gebeuren:
- hulpmotor + verstevigingen verwijderen (motortje is er al af nu de rest er nog uit),
- servo`s monteren,
- sleephaak monteren,
- Vliegen maar..................................
Over een 2 weken dus hopenlijk een maiden ;-)
Dit was de SB-10:

De vervanger heb ik gevonden in de vele spullen die wij te koop aan bieden voor iemand.
Dat is een 3 meter zwever, rolroeren, geen stoorkleppen en met hulpmotor.
Dus deze zwever koop ik dan maar en die ga ik voorzien van servo`s.
Natuurlijk komen er weer heel wat ideeen op om hem op te knappen, te spuiten, schilderen, opnieuw bespannen, stoorkleppen inbouwen en weet ik wat nog meer maar heb besloten om daar vanaf te stappen.
De kist gaat ge/mis- bruikt zoals die nu is, dan is ie ook het snelste vliegklaar.
Hier wat foto`s van het kissie (als iemand weet wat het is hoor ik het graag):

Het volgende moet gebeuren:
- hulpmotor + verstevigingen verwijderen (motortje is er al af nu de rest er nog uit),
- servo`s monteren,
- sleephaak monteren,
- Vliegen maar..................................

Over een 2 weken dus hopenlijk een maiden ;-)