zwever

Hallo ik ben op zoek naar een nieuwe zwever heb een bedrijf gevonden in Italia weet ook niet of dat nog bestaat kent iemand dat bedrijf
Cuccolo Aeromodelli daar verkopen ze mooie zwevers wie kan mij daar over vertellen

Gr Adrie

Hallo kijk ook eens bij andere bedrijven ik weet dat die nog bestaan en het zijn Beineke en Rippin daar verkopen ze ook mooie zwevers voor ongeveer even duur.

;)

Beineke Modellflugversand Gersfeld/Rhn
ONLINE SHOP RC-TRONICS-TOPP-RIPPIN

Gr

Vincent

Hallo ik ben op zoek naar een nieuwe zwever heb een bedrijf gevonden in Italia weet ook niet of dat nog bestaat kent iemand dat bedrijf
Cuccolo Aeromodelli daar verkopen ze mooie zwevers wie kan mij daar over vertellen

Gr Adrie

ik krijg zowaar de indruk dat die italianen sinds 1982 geen nieuwe toestellen meer bouwen ;) (aan hun kledij op de fotos op hun site te zien!)
up to date is het niet.

Zoals Proper al zegt, Rippin is goed.
Ik heb er een ASK 21 van, voldoet voortreffelijk moet ik zeggen.
Ze bieden veel van hun spullen ook op ebay.de aan.

Taco.

Je kan gerust bij Cuccolo Aeromodelli bestellen.
Wel in het engels en het antwoord kan even duren.

Grts Gert-Jan

Hmmm, ik zag het als nieuw bericht.
Heeeeeel apart..
Maar het bedrijf bestaat nog steeds en heeft wat prijzen verlaagt, zag ik vorige week toen ik op zoek was naar een Fox.

GJ

Heeeeeel apart..
Maar het bedrijf bestaat nog steeds en heeft wat prijzen verlaagt, zag ik vorige week toen ik op zoek was naar een Fox.

GJ

misschien omdat het ook net oktober is maar 2j terug? geen idee hoe het komt, maar is inderdaad al een 2j oud draadje zonder reactie van adrie :)

Heeeeeel apart..

GJ

Oud draadje misschien, maar een mooie prijs € 230,- voor een 2.90 m Fox of € 340,- voor ruim een metertje meer.

Rick

Back