De dag voor het eerst de hele maasvlakte verkend. Het blijkt dat er voor ALLE windrichtingen een helling is!!!!!
Tja, we vliegen eigenlijk alleen met NW en N tot NO op de Maasvlakte. Maar je kunt er met vrijwel alle richtingen uit de voeten, inderdaad. Zit altijd een beetje verliefd te kijken naar die berg rommel die naast de Slufter ligt. Je mag er niet op, maar ik denk dat ik een keer ga zondigen.......
Die berg rommel is een baggerdepot. Als je op de N15 de afslag Slufter neemt kan je de Zuid tot West Noordwest kant goed bevliegen. Lekker landen op het strand
Ook vlieg ik wel eens op de helling bij Nieuwegein, bij de nedereindse plassen, >>knip<<
Als je deze plek nog niet wist maak ik je vast gelukkig met deze lokatie…… Vliegen kan je er met zuiden tot westen wind
Heb er verschillende mensen over gehoord maar heb er nog niet gevlogen. Dat gaat zeker een keer gebeuren want het is niet erg ver weg
Ik heb een eigen ontwerp 4 klappen zwever.
Heb er even naar gekeken. Mooi ding....
Wat voor F3J kist heb je? Ik vind dat altijd zo verschrikkelijk mooi, maar ook een tikkeltje eng, zo'n groot en duur ding.
Ik heb een tweede hands F3J zwever. Ik kon hem kopen, inclusief vleugelservo's met metalen tandwielen, voor 185 euro. Ik heb de verkoper bedankt met tranen in mijn ogen. (bij wijze van spreken dan.......) Het betreft een ietwat zwaar uitgevallen ding, circa 2.5 kg. Ik heb het nooit nagewogen. Het vliegt hoe dan ook super. (ik denk er nu over om een eigen model te maken voor electroaandrijving. Maar dan wel gebouwd met materialen die kant en klaar te koop zijn. Zoals koolstof staf en buis. Een vleugel in geodetischedinges methode maken etc. Veel werk, maar gemiddels 600 euro voor een kist is mij ook eigenlijk te veel.)
Hoe krijg je die qoutes op een fatsoenlijke manier in een bericht!?!?
Je Grunau Baby wordt ook wat moois, zo te zien. Nodig je de Forumleden wel even uit voor de maiden flight? (of die erna, zoals ik zelf waarschijnlijk zou doen

)