Ik vlieg al tijden met ZWT Mantis 12a ESC's, ook wel bekend als de Mystery 12a en de HK Blueseries. Al sinds aanschaf draaien ze naar volle tevredenheid op SimonK 20130515 - geen Oneshot, geen COMP_PWM.
Ik loop tegen de grenzen van deze setup aan, tijd voor een update. Ik wil richting een Oneshot / Regenerative braking setup maar lees veel tegenstrijdige berichten over de mogelijkheden van deze regelaars.
1. SimonK COMP_PWM schijnt sync issues te veroorzaken bij hoge toerentallen?
2. De opkomtijd van de FETs op deze regelaars is traag (relatief) maar damped light is wel volledig ondersteund?
https://github.com/bitdump/BLHeli/blob/master/Atmel/BLHeli supported Atmel ESCs.pdf
3. Op RC-Groups lees ik dat men ook met BLHeli sync problemen heeft:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=32243086&postcount=3280
Heeft iemand hier ervaring met een regenerative braking / oneshot setup op deze regelaars in combinatie met 2300 kV motoren?
Ik loop tegen de grenzen van deze setup aan, tijd voor een update. Ik wil richting een Oneshot / Regenerative braking setup maar lees veel tegenstrijdige berichten over de mogelijkheden van deze regelaars.
1. SimonK COMP_PWM schijnt sync issues te veroorzaken bij hoge toerentallen?
2. De opkomtijd van de FETs op deze regelaars is traag (relatief) maar damped light is wel volledig ondersteund?
https://github.com/bitdump/BLHeli/blob/master/Atmel/BLHeli supported Atmel ESCs.pdf
3. Op RC-Groups lees ik dat men ook met BLHeli sync problemen heeft:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=32243086&postcount=3280
Heeft iemand hier ervaring met een regenerative braking / oneshot setup op deze regelaars in combinatie met 2300 kV motoren?