Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sinds kort ben ik (weer) begonnen met heli vliegen. Ik heb een Belt CP V2. Zijn er toevallig mensen in de buurt van Ridderkerk die ook heli vliegen? Wellicht kunnen we dan een keer afspreken en kan ik gelijk wat dingen bij je 'afkijken'
hoi sander, ik woon ook in ridderkerk, enwoon in slikkerveer.
ik vlieg vaak op dat stuk wild-gebied bij het donkse bos.
meestal savonds tegen een uur of 8.
Iemand nog actief in dit draadje? Hij is al enig sinds oud, maar ook ik kom uit Ridderkerk-Rijsoord (bij de Theetuin).
Vliegen jullie nogsteeds? zoja, waar?
Ja, er word nog steeds actief gevlogen door die jongens op Ridderkerk.
Neem even contact op met Dendof (Ed), stuur hem gewoon even een PB.
Ed heeft veel gevlogen met de 450 heli's en heeft veel (technische) kennis op dat gebied. Ze vliegen zelf nu met vliegtuigen maar je bent altijd welkom met je heli daar.
We vliegen daar inderdaad nog zeer regelmatig, tegenwoordig voornamelijk met vliegtuigen, maar heli`s zijn natuurlijk ook welkom.
Voor meer info stuur Denof of mij een pb`tje
Wanneer je in Dordrecht woont, kun je ook nog naar de vliegclub daar gaan, daar vlieg ik zelf ook, dus ook dat is een mogelijkheid, mits je Electro vliegt uiteraard.
Dat was ook de bedoeling, was eind van de ochtend wezen kijken maar was niemand (weer zat niet mee), hopelijk is het volgende week beter dan ga ik het weer proberen idd..
Zondag mogen we pas na 13.00 uur vliegen,
en vandaag regende het, tja dan zullen er weinig zijn.
Maar normaal gesproken is er altijd wel iemand op dinsdag, zaterdag en zondag middag.
Bij mooi of redelijk weer mogelijk ook op de andere dagen.
Oke thanx man, aankomend weekend word het redelijk weer hoorde ik, dan ga ik na 1 uur ff kijken daar, wil zowiezo lid worden van een club lijkt me wel zo leuk.. Misschien tot zondag dan als je er bent.. Dank je wel nogmaals..