Gereedschap/onderdelen/enzo meeneemkist/koffer apparaat.

• Topicstarter Topicstarter modeltuv
  • Startdatum Startdatum
M

modeltuv

Guest
Collega's,

IK heb even gezocht maar kon 1 2 3 niks vinden, dus ik open een vers topic.

IK heb een fieldbox gevonden Multiplex Fieldbox groot - En nou vroeg ik me af of dit iets is....gezien 100 €uro niet niks is. Of eigenlijk wil ik van jullie weten wat jullie gebruiken om de steeds groter wordende berg "benodigheden" me te zeulen naar de raceplek. Ik begon met benzine en reservebatterijen. Nu sleep ik eigenlijk al meer mee dan ik wil. Maar gezien er bij ons ( we zijn inmiddels met 5) best vaak iets stuk gaat wat te repareren is, hebben we steeds meer mee ook.

Dus, wat gebruiken jullie voor handige kisten of boxen. Waar zijn ze eventueel te koop, of sla ik door?:banana:

Alvast bedankt voor antwoord.

ps, een bestaand topic linken is ook goed.

Tuv.

ik heb gewoon een grote plastieken gereedschap kist die je vaak bij lood gieters ziet
past mooi 2 setjes banden in en al je gereedschap en een berg onderdelen

Oke, verschillende opties. Loodgieter ....dat heb ik een uurtje of 60 per week al.....:p Mijn weekeindekist wordt dus geen zoals door de week. Hudy.... beetje overgewaardeerd opbergsysteem, wel om je vingers bij af te likken.

Ik zie in ieder geval op de linken wat zoektermen en verschillende mogelijkeden. Alvast bedankt mannen. Ik ga der mee aan het werk.

ps, een "normaal" gereedschapkistje (40 cm) heb ik nu al. Maar die zit snel vol met banden, zender, doekje, wat gereedschap en zakjes onderdelen. Ik zoek iets met wat meer vakken zodat niet alles op één hoop ligt.

Tuv.

waarom is hudy zo duur ik vindt 300 euri voor een koffer nogal erg duur.
vraag me af of ze ook autos maken en hoeveel die dan kosten... 13,000?

waarom is hudy zo duur ik vindt 300 euri voor een koffer nogal erg duur.
vraag me af of ze ook autos maken en hoeveel die dan kosten... 13,000?

De prijs is niet te verklaren maar het zijn degelijke tassen en erg gewild bij de mensen die veel vliegen.
En ja, Hudy maakt ook auto's......onder de naam Xray

Ben ik inderdaad ook tegen gekomen. Ik denk dat er voor een handige kist met voldoende ruimte toch een briefje van 75 te pas moet komen.

@Nitro-LoverC, ik ben een fanatiek visser en heb inderdaad eerst bij dit soort kisten gekeken. Nadeel is dat erg veel van die kisten ontworpen zijn voor klein spul. Ik wil ook een set banden, mijn zender, 1 ltr blik benzine naast alle andere gebruikelijke dingen erin hebben.

Tuv

Inderdaad mooi systeem. ff googlen op dat nummer en ik vind er nog meer van Stenlie. Stanley gereedschapskoffer | Gereedschap webwinkel | ToolMax Bosch Makita Festool Metabo

Die ga ik eens 'live' kijken bij de gereedschapboer.

Daarna nog een winterpak en warme jas voor auto, was koud vanmiddag aan het water.
sneeuwsmiley.gif

Als je goed zoekt...

Ik gebruik deze kist (trolley)

Was afgelopen zomer € 30.- bij de Lidl (echt waar!).

Alles wat ik normaliter op een dag nodig heb zit erin, inclusief zender, banden, brandstof, een hele berg reserve-onderdelen (ook accu's, servo's, ontvanger), en wat gereedschap.

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik onverricht ter zake weer naar huis moest, omdat ik iets vergeten was, of omdat iets niet te repareren valt.
Als je deze kist op de kop kan tikken, ben je spekkoper.

Mijn volgende wordt waarschijnlijk deze, als ik kan wennen aan de prijs (€ 230 ex.)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik inderdaad in deze soorten uitkom. Moet wel leuk blijven natuurlijk. IK race op zaterdag of zondagmiddag een uurtje waar ik niemand tot last ben. Geen wedstrijden of circuits. 220 ex gaat het dus niet worden. Ik vraag dan vaak aan de verkoper of ze dan wel genoeg hebben, of dat er nog iets van me open stond. :rolleyes:

Tuv

Back