Afstellen Futaba CGY750 met R 6303 SB (SBUS) ontvanger

Discussie in 'Electronica' gestart door CorM_Heli, 22 okt 2015.

  1. CorM_Heli

    CorM_Heli

    Lid geworden:
    1 sep 2011
    Berichten:
    172
    Locatie:
    Anna Paulowna
    Heeft iemand ervaring met het afstellen en plaatsen van de servo's voor deze combinatie.
    Ik krijg de setting van de servo's niet goed. ik heb al Heli 1 , heli 3 en 4 geprobeerd maar het wil maar niet lukken.
    Ik gebruik 5 servo's gas, ail, ele, pit, en staart. ik wil deze op een brandstof heli plaatsen met een tweeblads flybarless schaal kop.

    De aansluitingen zijn duidelijk maar de werking is geheel anders. Wat doe ik verkeerd?
     
  2. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland
    Kan je hier wat mee?? ik heb geen ervaring met CGY750 maar dit is een duidelijk filmpje:





    Set up filmpjes genoeg op youtube

    S6
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2015
  3. CorM_Heli

    CorM_Heli

    Lid geworden:
    1 sep 2011
    Berichten:
    172
    Locatie:
    Anna Paulowna
    Dank Man, Ja het is gelukt. het is even er voor zitten maar het wijst op zich voor zichzelf. Je moet het even doorhebben wat aan aan te klikken en wat niet maar ik ben al heel ver. Nu nog testen en fine tunen :). Mijn swash bleek op normal 90 graden en pit in het midden te moeten en dat scheelt al een heleboel.
    Gebruiksaanwijzing is wat matig maar valt mee. Het enige nadeel is dat gain enz. niet meer is in te stellen vanaf de zender. Maar heb inmiddels de belangrijke afstel kaders gehighlight en dat helpt voor evt. anders instellen.
     
  4. CorM_Heli

    CorM_Heli

    Lid geworden:
    1 sep 2011
    Berichten:
    172
    Locatie:
    Anna Paulowna
    Ik heb mijn CGY 750 overgezet naar een 450 heli maar krijg de servo's etc totaal niet in de juiste posities

    Het is een TT 325 waarbij de swahplate naar beneden beweegt ipv omhoog!

    Wie kan mij helpen?
     

Deel Deze Pagina