Airbrush revell problemen

Discussie in 'De Spuitcabine' gestart door Rody010, 6 apr 2017.

?

Airbrush revell

  1. Huh

    0 stem(men)
    0,0%
  2. Wtf

    0 stem(men)
    0,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Rody010

    Rody010

    Lid geworden:
    6 apr 2017
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Vlaardingen
    Hallo allemaal ik heb laatst een airbrush aangeschaft van revell na maanden met n kwaste wou ik iets anders... nu gaat het om een setje van revell met compressortje en airbrush nu is het probleem dat ik maar enkele keren mooi heb kunnen spuiten, 9 van de 10 keer spuit het pistool grote spetters en heel onregelmatige spuitpatronen, een regelrechte ramp dus. Ik heb heel veel geprobeerd als 1e de bijgeleverde verf verdund volgens de handleiding dat leek wel alsof ik t potje over mn model leeg goot zon troep wers t t liep alle kante op. Toen met valejo precies het zelfde. Ook spuit de lucht continu door t pistool doordat de compressor niet uitgaat en dat levert druppeltjes en droge verf op rondom de naald. Ik ben er van overtuigd dat deze set van revell een onnding is. Zoniet kunnen jullie me dan tips geven? Het mengn van mn verf doe ik tot dat t iwts dunner is dan melk. Maar de kant en klare valejo air die laat heel t pistool vastlopen en verdund alsof t een druppelpistool is. Help me mensen. Alvast hedankt
     
  2. Dennist

    Dennist verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 sep 2012
    Berichten:
    771
    Locatie:
    Eindhoven
    Ik heb niet veel ervaring maar heb zelf ook een revell. Met welke druk spuit je? Ik had de druk in het begin te hoog staan dan krijg je een soort spinnenweb idee wat je spuit. Nu spuit ik rond de 1,5 bar druk en dat werkt.

    Als de lucht door je pistool spuit zit er iets niet goed in elkaar denk ik. Dat mag niet.
     

Deel Deze Pagina