Avond sessie nieuwe indoor hal 1800m2, dinsdag 24 november! Nijmegen.

• Topicstarter Topicstarter Damiaan
  • Startdatum Startdatum
D

Damiaan

Guest
Dinsdag 24 november
organiseren wij in het Waalhalla skatepark te Nijmegen
een indoor vlieg sessie voor elektra heli's en vliegtuigen.
De hal is 1800 m2 en heeft variabele hoogtes van 5 tot 6,5 meter hoog.
Er is een verwarmde kantine aanwezig met uitzicht op de hal!
Dit is de eerste keer dat wij dit organiseren en als het bevalt kunnen we
dit vaker doen misschien wel wekelijks!
Iedereen is welkom vanaf 17:00 uur en we blijven gewoon open tot niemand meer zin heeft, uurtje of 23:00/0:00.

De entree is 10 euro per piloot, familie en aanhang is gratis!!!!!!!

Voor het adres kijk op www.waalhalla-centrum.nl
en als je je alvast wil aanmelden of heb je nog vragen
mail naar vliegen@waalhalla-centrum.nl

groeten

het Waalhalla team

Hij staat bij electro specifiek, dus alleen voor heli's?
Dit zou ik erg jammer vinden, daarnaast is de dinsdag ook voor mij niet echt handig vanwege clubavond...

Maar vliegen in een skatehal... :D

Relaxteb, het staat hier net een dag op het forum, ik vind het niet zo gek.

(trouwens toegevoegd bij agenda-indoormeetings-2009-2010-a)

Laatst bewerkt door een moderator:
He, dit lijkt me wel erg leuk !

Eindelijk eens indoor in mijn eigen stad !

Hopelijk vormen de skate ramps niet al teveel problemen ....

Ik ga proberen om te komen

Bas

Laatst bewerkt:
Hoi Ron.

Jammer dat het op een dinsdagavond is.

Ik denk dat als je het in een weekend organiseerd er meer animo zal zijn.
Wij hier in Duiven (eo) vliegen vaak op een zondagmiddag indoor en moeten vaak mensen teleurstellen omdat er gewoon geen plek meer is.

Ik had er graag bij willen zijn.

Groeten Ron (Didam)

Even kijken hoe ik op die dinsdag zit en of er gemakkelijk te komen is met openbaar vervoer. Zo ja, kom ik met mijn 250.

Zondagmiddag!

Hoi Ron.

Op zondagmiddag zit de hal vol met skaters tot 20:00 in de avond.

Ik neem aan dat dat te laat is voor de meeste mensen maar we zouden
het uiteraard een keer kunnen proberen, eerst maar eens kijken hoe het
de eerste op dinsdag gaat verlopen!

Groeten Damiaan

Jammer dat het op een dinsdagavond is.

Ik denk dat als je het in een weekend organiseerd er meer animo zal zijn.
Wij hier in Duiven (eo) vliegen vaak op een zondagmiddag indoor en moeten vaak mensen teleurstellen omdat er gewoon geen plek meer is.

Ik had er graag bij willen zijn.

Groeten Ron (Didam)[/QUOTE]

Ik ben van plan om in het weekend even te gaan kijken of er uberhaupt wel te vliegen valt. Ik sprak afgelopen zondag namelijk iemand die de hal kent en vertelde me dat het vrij laag is en dat je bijna "tussen de skate-ramps" door moet vliegen. Als dat het geval is, is de hal niet geschikt voor indoor vliegen lijkt mij ...
Ik zal dan ook wat foto's proberen te maken en hier te plaatsen. Op de site van de skatehal zelf vind ik het zelf lastig in te schatten of er fatsoenlijk te vliegen valt.

Bas

Ik ben eens wezen kijken in Waalhalla,
het gedeelte wat volgens mij geschikt is om te vliegen is ca. 20x50m.
De beschikbare hoogte is ca. 5m, het dak van de hal is wel hoger, ik schat ongeveer 6.5m, maar omdat er in het dak om de 5m afstand metalen spanten zitten, kan je die hoogte eigenlijk niet gebruiken, wellicht met een kleine heli tijdens hoveren kan je tussen 2 spanten opstijgen tot 6.5m hoogte.
Verder moet je rekening houden met diverse "obstakels", dit is een skate hal, de skaters hebben hoogteverschil nodig, dus er staan op diverse plaatsen in de hal objecten voor de skaters, deze zijn soms groot en soms klein, soms laag en soms hoog, de hoogste schat ik op 1.8m, dus ter plekke heb je dan een "doorvlieghoogte" van ca. 3.2m.
Toch lijkt het een leuke hal voor indoorvliegen, de obstakels kunnen juist een uitdaging zijn ;)

Laatst bewerkt:
Grappig dat ik dit tegenkom... wellicht dat ik ook een kijkje ga nemen :mrgreen:
En anders kan ik er altijd nog met mijn converted Multiplex Fox aan de gang, als hij tenminste op tijd klaar zou zijn.

Gaat het nou door ofniet?

19:30 tot 0:00? zoja, dan ga ik morgen maar eens aan mijn fox beginnen. Ik kom dan graag even langs.

Mvg

Back