Ben jij nieuw hier?

Discussie in 'Beginners' gestart door MickRS, 22 mrt 2015.

  1. MickRS

    MickRS

    Lid geworden:
    22 mrt 2015
    Berichten:
    37
    Ik wel....

    Een jaartje geleden vond ik het toch eens tijd om een rc helicoptertje aan te schaffen. Na een avondje inlezen op het wereldwijde web heb ik toen een Hisky FBL 70 gekocht met een x-6s 6-kanaals zender. Natuurlijk ook gelezen dat het nu niet direct een beginnersheli was, maar gelukkig ben ik niet eigenwijs.:D

    Dat viel dus wel even tegen. Pas na enkele dagen had ik een 'soort van lift off'.:? En daar bleef het dan ook bij. Dus dan toch maar een WLT 911 erbij gekocht en zo uiteindelijk dan toch aan het vliegen geraakt:cool: die FBL70 gaat straks weer mee naar Frankrijk, waar ik tijd en ruimte heb om een nieuwe poging te wagen dat ding onder controle te krijgen.

    Naast die heli's heb ik ook een Phoenix sim die prima werkt met de Hisky zender. En dan kun je het natuurlijk niet nalaten om ook met een vliegtuig te vliegen. Jullie voelen m al aankomen: er moet nu ook een vliegtuig komen. ARF, want die zender die ik heb, heeft ook een ontvangstunit die ingebouwd kan worden. En volgens mij moet dat werken met een vliegtuig.
     
  2. Thieu

    Thieu Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    6 jan 2008
    Berichten:
    1.440
    Locatie:
    Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl, al 60 jaar!
  3. MickRS

    MickRS

    Lid geworden:
    22 mrt 2015
    Berichten:
    37
    Thanx! Inmiddels een Robbe Arcus aangeschaft. Nette motorzwever. Inclusief zender, ontvanger en lader. Alleen nog een accu aanschaffen...
     

Deel Deze Pagina