Blocher Fendt 1050 + Blocher Krampe Kipper XL

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door Ghossie, 29 mei 2017.

  1. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    Ik ga hier een topic wijden aan mijn nieuwe project, namelijk een Blocher Fendt 1050 en de allernieuwste Blocher Krampe XL die in het leven is geroepen voor de grotere Fendt 1050, aangezien die een stuk groter is dan de Claas en John Deere e.d.
    Als het goed is komt de tractor in de eerste helft van deze week binnen, en de kipper een week later aangezien dit een hardloper was had hij niet alle onderdelen klaar.
    De bruder had ik al een poosje in huis en ben eerst maar eens begonnen met strippen en zoeken naar alle verstopte klipjes en haakjes. Hierbij Rolf even ingeschakeld aangezien die mij al kon vertellen waar de belangrijkste verstopt zaten.
    Grotendeels de cabine uit elkaar gekregen en dat zonder breken van clipjes, alleen een scheurtje in het dak, gelukkig viel deze in een dakplooi en na een drup seconden lijm was er niks meer van te zien.
    In een later stadium ga ik misschien nog verlichting aanbrengen, maar voorlopig komen er alleen l/r zwaailampen op en daar gelijk een kabel voor getrokken door de cabine. Ik gebruik hiervoor 2 zwarte draden echter de + heb ik gemerkt met een stukje krimpkous. Waarom geen rode draad, nou omdat die meer opvalt als die door de cabine zou lopen.
    De 2 zwaailampen ga ik in het dak aan elkaar solderen en dan met de getrokken kabel naar het CTI printje.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik had 2 bestuurders liggen, 1 met overal en werkschoenen aan en deze iets modernere versie maar zoals het hoort met rubberen laarzen aan.

    [​IMG]

    De bestuurder een beste drup seconden lijm aan zijn broek en die loopt voorlopig niet meer weg.
    Ook de cabine weer netjes in elkaar geklikt, en nu maar wachten tot de pakketjes binnen stromen, want er moeten er heel wat komen de komende tijd.

    [​IMG]

    Op de site van Blocher kun je nog meer modellen en aanhangers en ploegen kopen.
    Hieronder de link:
    http://mfz-blocher.de/index.html
     
    Catwoman en ahop vinden dit leuk.
  2. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.379
    Locatie:
    Achterhoek
    Ben benieuwd Koos!!! Het begin is er in ieder geval!
     
  3. ben20

    ben20

    Lid geworden:
    12 feb 2014
    Berichten:
    158
    Ik zou zeker voor 4x4 gaan als je in het zand wil rijden. Ik heb enkel een achterwieltrekker en in het zand is er veel te veel slip door diff en te weinig tractie
     
  4. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    De Fendt 1050 is een 4 wiel aangedreven tractor en bere sterk.
     
    trialrolf vindt dit leuk.
  5. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    Vanmiddag eindelijk DHL aan de deur met een zwaar pakket uit Duitsland, eindelijk:yes:.
    Het is een duur speeltje maar de onderdelen zien er dan ook stuk voor stuk erg gelikt uit.
    De Krampe kipper was er nog niet maar die verwacht ik morgen en anders vrijdag.
    De Pistenking zwaailampen zijn ook perfect wat afmeting betreft, toch de goeie keuze gemaakt.
    De kleine regelaar van Servonaut is voor het aansturen van de kipper, de snelheidsregelaar is nog onderweg naar mij toe.
    Morgen ga ik met de bouw van de tractor beginnen.
    Blocher noemt deze bouw voor gevorderde modelbouwers, maar dat heeft meer te maken met de verschrikkelijk slechte bouwbeschrijving van 5 velletjes met wat tekst en wat foto's, wat voor schroeven e.d. je moet gebruiken.......allemaal zelf uitvogelen, we gaan het zien. Gelukkig heeft Rolf al zo'n ding gebouwd en kan ik altijd nog om hulp vragen aangezien hij al een poosje rijdt met dat juweel.



    100_6112.JPG
    100_6113.JPG
    100_6114.JPG

    100_6115.JPG
    100_6116.JPG
    100_6117.JPG

    Bericht van het Forumbeheer :

    Foto's vergroot naar volledige afbeelding
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2017
    htenbrinke, arm1948, ahop en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Rakthi

    Rakthi

    Lid geworden:
    22 mei 2015
    Berichten:
    121
    Locatie:
    België
    mooi project! Ga ik zeker volgen.

    Stephan
     
    Ghossie vindt dit leuk.
  7. Jack Akkerman

    Jack Akkerman

    Lid geworden:
    11 nov 2005
    Berichten:
    87
    Locatie:
    @Home
    kwijl kwijl ....... niet normaal meer wat een mooi spul
     
    Ghossie vindt dit leuk.
  8. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    Vandaag een begin gemaakt met het in elkaar barstelen van de tractor. Damn wat mooi spul.
    Je moet beginnen met de alu blokken waar de motoren inzitten. Kabels solderen en dan via de kleine opening naar buiten en dan aan elkaar bouten. Echter heb ik alleen 3mm silliconenkabel en die is te dik.
    Dus gelijk 0,7mm en 1,5mm besteld en die komt vrijdag.

    In de tussentijd toch dingen in elkaar gefreubeld, zoals een deel van de hefinrichting, dit is redelijk makkelijk echter heb ik alles zonder de bouwbeschrijving gedaan want daar kun je weinig mee, zo sumier wat te doen.
    Dus een beetje bij andere bouwsels kijken van een 1050 en wat passen en je komt een heel end.
    Het bovenste deel is de linkerkant van de hefinrichting en onder de rechter waar straks de servo aan verbonden wordt. Het wordt met kleine M2x8 mm aan elkaar gezet, eigenlijk best fragiel maar die gast bouwt al zolang tractor en als geheel zal het vast sterk genoeg zijn.
    Onderin de hefbalk komt een kogel zodat het speling heeft net als bij een echte tractor.

    [​IMG]

    Toen nog wat kleine dingen even bij elkaar gezocht, de onwijs kleine maar zo echt lijkende stekkerdozen waarmee straks alles wat achter de tractor komt kan worden aangestuurd.
    De regelaar voor de Krampe kipper komt in de tractor, dus als alles klaar is, stekker inpluggen en je kunt de spindel aansturen + eventueel verlichting.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Toen ook nog een gedeelte van de trekhaak in elkaar gezet. De vangmuil is in hoogte verstelbaar, die wordt met 2 pennen op de plek gehouden. In het midden van de pennen zit een uitsparing, hierin valt de grubscrew vanaf de achterkant. Dit lijkt op een pitschroef echter zit er een kogeltje voorin die in de uitsparing van het asje valt. Het was zoeken naar een bijzonder kleine schroevendraaier om die erin te krijgen.
    Ik laat hem eerst even zitten, echter denk ik dat ik ze later ga vervangen voor gewone M3 pitschroeven omdat die er makkelijker in/uit kunnen, want ik heb weinig vertrouwen in die grubscrew.
    Zou die er namelijk niet meer uit kunnen, zul je de hoogte niet meer kunnen aanpassen.
    De vangmuil wordt dan weer op de dat blok waar de pennen inzitten geschroefd met een M3x15 schroef. Deze wordt geborgd met locktite zodat ie er niet uitloopt, namelijk vast mag deze niet omdat de vangmuil moet kunnen draaien om oneffenheden te kunnen opvangen, maar niet loslopen.

    [​IMG]

    Wat een smulspul he. De topstang zal later op zijn plek worden gehouden door een dun staaldraadje zodat ie als ie niet gebruikt wordt schuin omhoog staat.

    [​IMG]

    Als er niks tussenkomt ga ik morgen de achterkant in elkaar zetten, dus motoren solderen en bovenste gebeuren monteren.
    De motoren hebben een gegraveerde + en -, dus dit kun je niet verkeerd om aansluiten.....toch.

    Word vervolgd...........
     
    arm1948, ahop, luchard en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Catwoman

    Catwoman Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    1 jun 2013
    Berichten:
    1.437
    Locatie:
    Nijmegen
    Inderdaad schitterend spul, ziet er heel mooi uit.:thumbsup:

    grtjs Charlotte:bye:
     
    Ghossie vindt dit leuk.
  10. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    Eindelijk de kabels binnen en kan ik verder. Ik heb 0,7mm en 1,5mm silliconenkabel binnen gekregen. Met het droog passen in de opening past de 1,5mm echter toen ik de beide helften tegen elkaar wilde doen zat het toch een beetje te strak en niet naar't zin.
    Dus alles weer los gehaald en de 0,7mm gesoldeerd. Bij het samenvoegen van de delen heb ik toch tape tussen de motoren gedaan want de pootjes komen wel heel dicht bij elkaar.
    Je zal alles maar in elkaar hebben en je hebt kortsluiting, dus het zekere voor het onzekere.

    [​IMG]


    Op deze foto zit nog de 1,5mm kabel, die is dus 0,7mm geworden.

    [​IMG]

    Uiteindelijk passen ze mooi tegen elkaar zonder dat iets wringt, ik zeg altijd, je doet het goed of je doet het niet.

    [​IMG]

    Hierna kon de onderplaat worden gemonteerd + aan de bovenkant een aluminium servosteun met een gat waar de kabel doorkan en onder een messingblokje op de bodemplaat.
    Gelukkig het alu plaatje aan de bovenzijde niet direct met locktite gedaan want die is volgens mij wel een keer of 6 eraf en op geweest.

    [​IMG]

    Voor de hefinrichting gebruik ik een "HD LF-20MG" servo. Niet te gek duur maar deze moet het volgens mij kunnen doen met zijn 20kg. Alu/messing tandwielen, goeie lagers en de behuizing van aluminium. Hij heeft een vertanding van 25 dus komt er een Futaba aluminium hevel op.
    Wel is de servo 2mm langer dan een standaard maar, dus moest ik de gaten iets ovaler maken anders konden de schroeven er niet in. Blocher levert hier kleine vierkant messing plaatjes voor mee om de servo goed op te sluiten en dus spelingvrij.
    [​IMG]

    Hierna kon de achterplaat met vangmuil worden geplaats + de plaat voor de stekkers. Die zitten handvast omdat deze nog allemaal moeten worden aangesloten.
    De topstang wordt als ie niet gebruikt wordt omhoog gehouden met een stalen draad met half oog, anders moet je deze er constant afschroeven.
    Ik wil deze zoals bij een echte trekker dit nog veranderen, met een doorsteek pen en clip aan de andere zijde voor een snelle de-of montage.
    [​IMG]

    Dus vandaag zover gekomen. Ik moet zeggen tot nu toe is het appeltje eitje met het opbouwen en ik heb nog geen onderdelen overgehouden, maar wie weet wat nog komen gaat:weetnie:
    [​IMG]

    word vervolgd.......
     
    Schots en Scheef, frankievw, ahop en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek



    Vandaag kon ik niet wachten om weer verder te gaan met het knutselen aan de tractor. Echter MotoGP kijken is een nog grotere hobby, dus dat tussendoor ook nog gedaan.
    Ik had van de week de hefinrichting al in elkaar gezet, en vandaag kon deze aan de achterzijde worden bevestigd. Aan de bovenkant loopt een as waar beide hevels worden vastgezet met een M4x4 pitschroef.
    Aan de onderzijde met een 3x12 en aan de andere kant een 3x25. Vreemd maar het past als Piet en Griet, waarom dit is.......geen idee.

    [​IMG]




    [​IMG]

    Dat was dus de achterzijde.

    Onderste foto zijn de onderdelen voor de gehele voorkant. In 1e instantie lijkt het appeltje eitje echter niks is minder waar :frustie:
    [​IMG]

    Dit is de huls waar de aandrijvings motoren in komen + de motor rechts.

    [​IMG]

    Ik gebruik voor de voorzijde ook 0,7mm silliconenkabel, echter achteraf had het nog wel dunner mogen zijn, maar ben er mee weggekomen.

    [​IMG]

    Fusse met de wielnaaf, in de bronzen bus zitten 2 pennen waar de kogel komt dit op de motor is geschroefd.
    Bij de eerst fussee ging dit perfect en soepel, echter de 2e wilde totaal niet. Door de drukte had ik de kogel verkeerd op de motor gezet. Deze had namelijk een kleine platte kant aan motorzijde en dat was mij even ontgaan. Ook had ik het fussee op de kop gemonteerd waardoor alles zwaar liep:hammer:.

    [​IMG]

    Onder de kogel op de motor, ja kweet ik maak belabberd foto's:weetnie:.

    [​IMG]

    Onderstaand valt dus de kogel in en heb je een scharnierend deel. En als je t in één keer goed monteerd ben je een uur eerder klaar.:bier:
    [​IMG]

    En zo ziet dan een compleet fussee eruit met ook de spatbordbeugel gemonteerd.

    [​IMG]

    En toen kwam het, ik werd even op het verkeerde been gezet door de tekening, aangezien ik een heel andere plaat had dan in de handleiding.
    Even een foto gemaakt en snel een mailtje naar Andreas Blocher gestuurd. Gelukkig reageerde die erg snel en het bleek om een prototype te gaan echter was hij dit vergeten te wijzigen. Ik moest de plaat in zijn geheel omdraaien.

    [​IMG]

    Onderstaande wordt het pendelgedeelte. Hiervan was totaal geen foto en had ik even bij Rolf zijn project afgekeken, echter toch nog het rechter blokje verkeerd om gemonteerd. Alleen daar kom je pas 4 stappen later achter als je er wat aanvast moet schroeven :hammer:.

    [​IMG]

    Hieronder de fussees op de onderplaat gemonteerd. Dit was aan de bovenzijde enorm krap met de kabels. Deze moesten allemaal aan de voorkant eruit inclusief de servokabel. Dit past echt maar net, dus maar hopen dat niks elkaar raakt daar voorin.

    [​IMG]


    De stuurservo die ik gebruik is de "Savox SC-0252MG" en kan 7,5 kg aan, en dat moet genoeg zijn op het stuur. Zal dit later niet het geval zijn komt er dezelfde in als achterin.
    Met het monteren van de servo ook veel problemen gehaad aangezien pendelsysteem niet goed in elkaar paste. Het wringt met de montage......alles weer uitelkaar. Lagers eruit en plaatje omgekeerd maar niks hielp.
    Nu bleek de servo bevestigingssteunen aan de zijkant 1mm uit te steken en daardoor het plaatje niet dicht genoeg aansloot, echter dit pas gevonden na er 3x bij weg te zijn gelopen en beneden even afkoelen:weetnie:.
    Dus stukjes afgevijld en yessss het past.

    [​IMG]

    En dan denk je alles op gelost. Maar nee dit is het begin nog maar want als de servosaver op de servo zit past de bevestigingsplaat er niet over omdat de saver te hoog is. Inmiddels 2 geprobeerd en beide passen niet. Het systeem wat blocher wil vind ik maar niks met een gebogen stang.
    Ik ga 2 nieuwe rechte stangen maken alleen moet ik nog op zoek naar een platte passend hevel.

    Dus word vervolgd.......
     
    arm1948, Rakthi en ahop vinden dit leuk.
  12. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    Vanmorgen al voor 6.00 uur het bed uit omdat ik niet kon wachten om het probleem met de servosaver/servohevel op te lossen.
    Aangezien ik geen passende servosaver heb, toch maar een dikke plastic hevel gepakt die bij de HD servo zat, ook 25 tands dus past ook op de Savox.
    Dus toch de gebogen stuurarm gebruikt die Blocher meeleverde, en zo de kogels boven/onder elkaar geplaatst. Met het draaien zaten toen nog de kleine vierkante messingplaatjes om de servo te monteren in de weg. Deze verwijderd en onder de schroef een klein ringetje gedaan en toen net genoeg ruimte zodat de servo (eigenlijk het schroefje waar de stuurarmen mee vast zaten) vrij kon draaien.
    Om het schroefdraad/stuurstangen een stukje krimphoes gedaan.
    Al met al toch weer dik 3 uur gepruts en maar een eindje verder, maar dat freubelen is het mooiste en problemen te lijf gaan als een uitdaging.
    Al met al moet ik zeggen dat de voorkant bouwen een heeeeel stuk moeilijker was dan de achterzijde.
    Ik heb dan ook veelal schroeven in en uit moeten draaien die verkeerd oid zaten. Maar langzaam begrijp ik de denkwijze van bouwen een beetje. Hopen dat als de tractor klaar is de Krampe kipper een stuk makkelijker zal gaan.

    Hieronder nog even een slechte foto van de hevel en de kogels boven/onder elkaar:weetnie:.
    [​IMG]

    Uiteindelijk konden de voor en achterzijde aan elkaar worden gemonteerd. Het aluminium gedeelte is later om de body van de tractor te monteren.
    De voor en achterkant wordt met 2 3x8mm inbus bij elkaar gehouden, erg fragiel maar Blocher bouwt al talloze jaren deze tractoren, dus ik heb er vertrouwen in.

    [​IMG]

    Al met al weegt dit gedeelte al meer dan 3kg, best een gewicht. Als de tractor klaar is komt die boven de 4kg uit.
    De tekening/bouwbeschrijving houdt hier op, en de onderdelen die er nu nog over zijn moet je dus zelf even uitzoeken waar dit allemaal moet gaan zitten. k'moet zeggen dat Duits ook niet zo mijn ding is, en constant dingen vertalen levert wel heel vreemde woorden op :weetnie:.

    [​IMG]

    Ik kon niet wachten totdat de wielen er even onder konden, damn wat bruut als die eronder zitten.
    Ik kan ze nog niet vastzetten aangezien ik geen passend sleuteltje heb voor de vele 6 kant schroeven.
    Alle gereedschapbakken op de kop gehad maar niks gevonden.
    Dus ik denk dat ik een Tamiya sleuteltje ga aanpassen. De 3 kanten die niet gebruikt worden eraf zagen want veel ruimte in het voorwiel is er niet.
    Sowieso dus op zoek naar een passende sleutel, want als de wielen zijn gespoten wil ik ze toch niet beschadigen met het monteren.


    [​IMG]


    Nu komt het minst mooie werk aan en dat is de Bruder trekker van buiten naar binnen leeg frezen.
    Dit ga ik doen met een dremel met flexibele slang en speciale grotere slijpschijven.
    Ik ga van het freeswerk alleen een foto maken als ie is uitgehold, dus tot laterssss.

    Word vervolgd........
     
    arm1948, Jack Akkerman en ahop vinden dit leuk.
  13. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.379
    Locatie:
    Achterhoek
    Je bent op dreef kerel. Denk je wel aan het verkeerdom solderen van de motoren links en rechts. Hij rijdt anders rondjes. Je kunt natuurlijk bij de aansluiting op de regelaar aanpassen maar dan heb je rode en zwarte draden bij elkaar. Das niet zo'n mooi gezicht....
     
    Ghossie vindt dit leuk.
  14. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    :weetnie:Oeps nooit aan gedacht Rolf.
    Maar om ze om te solderen zou ik alles uit elkaar moeten halen. Ik ga de ene kant zwarte krimpkous om de rode kabel doen en rode om de zwarte kabel en dan komt het bij de regelaar goed, idem aan de voorkant.
    Dan lijkt het ook goed te zitten en werkt het ook gewoon 100%.
     
    arm1948 en trialrolf vinden dit leuk.
  15. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    @Rolf
    De achterzijde had ik goed gesoldeerd, maar voor niet. Dit inmiddels krimpkous opgelost en alle motoren getest en lopen de goede richting op.

    Ook heb ik inbusboutjes besteld om de wielen vast te zetten aangezien Blocher er 6 kant boutjes bij doet is de kans met het monteren redelijk aanwezig om de gelakte velgen dan te beschadigen. Dit is met inbus niet het geval.

    Inmiddels ook een volgens mij passende servosaver van Corally gevonden en daarmee dan ook 2 rechte stuurstangen en niet meer de gebogen aan de ene kant.
    Dus nu even van M3 draadeind 2 stangen maken.
    Aan de binnenzijde ga ik ook andere kogelkopjes gebruiken, namelijk M3 ipv de meegeleverde M2. Voor de M3 heb ik genoeg keuze in schroeven.

    En weer door....
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2017
    arm1948, trialrolf en Jack Akkerman vinden dit leuk.
  16. marcelinets

    marcelinets Guest

    Dat wordt een mooie trekker zal best wat wegen als hij helemaal af is. blijf dit verslag volgen.
     
    Ghossie vindt dit leuk.
  17. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.379
    Locatie:
    Achterhoek
    ;)Denk 4,5 kilo ongeveer
     
    Ghossie vindt dit leuk.
  18. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    Ik ben bang dat je heel dicht in de buurt zit Rolf:koud:
     
    arm1948 vindt dit leuk.
  19. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.379
    Locatie:
    Achterhoek
    Hoef je niet bang om te zijn. Binnenkort in mijn verslag een bericht hoe je er nog ca 500 gram aan toe kunt voegen....
     
    Ghossie vindt dit leuk.
  20. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.889
    Locatie:
    Schoonebeek
    Na een paar dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen pak ik langzaam de draad van mijn project weer op.
    Eindelijk de passende servosaver binnen, dus nu 2 rechte stuurstangen met een iets langere kogel gebruikt voor de stuurstangen zodat ze niet overdreven scheef naar boven lopen. Dit staat me erg aan.

    [​IMG]

    Wat me totaal niet aanstaat is dat de kabels van de voorste motoren en van de servo door een lager lopen en aan de voorkant eruit komen. Dit wringt toch iets met de body erop zetten en zal in de toekomst de kabels iets kunnen beschadigen, dus dit moet anders.

    [​IMG]

    Dus heb ik een gat in de bovenste plaat geboord en hier de kabels laten uitkomen aangezien er ruimte genoeg is voor de servosaver en dit kan elkaar niet raken en ook gelijk een zee van ruimte aan de voorkant van de body. In het gat van de lager doe ik een schuimpje zodat er geen stof in kan.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik was vorige week al begonnen met het uitfrezen van de Bruder. Echt wat een smerig en akelig klusje.
    Gelukkig heb ik een dremel met flexibele as en daardoor kun je dieper in de bruder komen, slijpschijfjes, schuurrolletjes en kleine freesjes kwamen er aan te pas. En hij past er mooi over inmiddels.
    Alleen heb ik bij de achterwielen iets teveel weggefreest. Hier ga ik aan weerszijden een stukje styreen inzetten en zie je later niks van weer aangezien dit achter de grote achterwielen zit.

    [​IMG]

    De Pistenking zwaailampen erop en kunnen eerdaags ook worden aangesloten. Ben met teveel dingen bezig momenteel.

    [​IMG]

    Word vervolgd.........
     
    arm1948, Catwoman, Rakthi en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina