Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Jeremy, Goed te zien dat je terug bent en de "draad" weer oppakt. Eerst even de feestdagen door en dan in het nieuwe jaar de uitdaging(en) weer aangaan. Wel leuk om de bouw van een schip met klassieke lijnen te volgen. Uiteindelijk wil het oog ook iets. Succes verder met het inrichten van je "werf" en het afstoffen van de Elbe. En nog prettige dagen gewenst ook! Gr. Klaas.
even het verslag door gelezen , mooi schip
En ook goeie uitleg
Loop zelf ook te denken om wat te gaan bouwen
Maar tot die tijd lekker veel info proberen op te snuiven van andere modelbouwers
Voor ik de stap wil gaan wagen
Beste jeremy ik ben niet helemaal onbekend met de modelbouw
Als hobby heb ik zelf modeltreinen , en maak dan vaak de gebouwen zelf
Dus die achtergrond heb ik gelukkig al
![]()
Dit is mijn bouw werk , is schaal 1.160 en zelfs de ramen en deuren zijn zelf gemaakt
Dankjewel, het is zeker fijn om straks weer wat te kunnen doen nu ons nieuwe huisje klaar is.goed je terug te zien Jeremy, mooie kamer die je ter beschikking hebt .
Verder veel succes in je nieuwe stulp en een verder zetting van je bouw project.
Mag ik je wel aanraden om boven de verwarming het blad weg te nemen tot een 10 cm van de muur.
Mocht het toch nog eens gaan vriezen en de verwarming moet werken is het wel noodzakelijk dat de warme lucht kan circuleren door de kamer en de radiator.
vgr Marc
.
klopt klaas
Heb al veel onderzoek gedaan
Ik gaat dit stukje niet vervuilen verder met mijn dingen
Anders loopt het door elkaar
dus ga er nu ook even niet verder op in als je dat niet erg vind
Wand dan hebben we straks twee verslagen door elkaar lopen![]()