Ik heb er al meerdere gebouwd, maar ben nu weer met een nieuwe begonnen en tussendoor aardig wat foto's gemaakt. Dus dacht ik om ook maar eens een bouw-draadje te starten, als er tenminste geen ernstige bezwaren zijn.
Het wordt een toestelletje gelijk aan onderstaande foto's, maar dan met een wingspan van 70 cm. Onderstaande heeft wingspan 60 cm.
Ik ben gek op dit ontwerp omdat het zo gemakkelijk en relaxed vliegt dat zelfs een talentloze vlieger als ik ermee overweg kan
Ik ben dus van plan de komende tijd heel wat fotootjes te uploaden hier, heb ik in ieder geval gelijk een backup
Dirk
Aanvulling 23/12/2007 en 08/09/2008: Mooie PDF-tekeningen in drie formaten, met dank aan Eefjan (Bro!):
70 cm versie op A4
80 cm versie op A3
90 cm versie op A3
90 cm versie op A4
100 cm versie op A4
En van Beginners Luck (Mark):
80 cm versie op A4
90 cm versie op A4
Aanvulling 24/08/2008: Samenvatting bouwtips en enkele setups.... in een Word document, wederom met dank aan Eefjan (Bro!):
Bouwtips in Word
Het wordt een toestelletje gelijk aan onderstaande foto's, maar dan met een wingspan van 70 cm. Onderstaande heeft wingspan 60 cm.
Ik ben gek op dit ontwerp omdat het zo gemakkelijk en relaxed vliegt dat zelfs een talentloze vlieger als ik ermee overweg kan

Ik ben dus van plan de komende tijd heel wat fotootjes te uploaden hier, heb ik in ieder geval gelijk een backup
Dirk
Aanvulling 23/12/2007 en 08/09/2008: Mooie PDF-tekeningen in drie formaten, met dank aan Eefjan (Bro!):
70 cm versie op A4
80 cm versie op A3
90 cm versie op A3
90 cm versie op A4
100 cm versie op A4
En van Beginners Luck (Mark):
80 cm versie op A4
90 cm versie op A4
Aanvulling 24/08/2008: Samenvatting bouwtips en enkele setups.... in een Word document, wederom met dank aan Eefjan (Bro!):
Bouwtips in Word
Laatst bewerkt door een moderator: