Data NK 2018 F5J

Discussie in 'F5J' gestart door Lyckele, 5 jan 2018.

  1. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Iedereen de beste wensen voor 2018!!

    Helaas is het nog stil aan het front van het NK 2018. Zelf vind ik dit ook jammer, er wordt achter de schermen wel gewerkt om voor dit seizoen een NK te organiseren.

    Onlangs heeft Peter Zweers zijn functie per direct neer gelegd als voorzitter van de subcomissie RB electro (zweef) waar oa F5J onder valt.
    Het hoe en waarom laat ik voor wat het is maar dit heeft natuurlijk wel gevolgen voor het F5J toekomst in Nederland.

    Ik zelf heb vorig te kennen gegeven om te helpen met het organisieren. We doen dit met een aantal mensen samen, is natuurlijk niet al te moeilijk maar vergeet niet dat het hobby is en blijft.
    Streven is, om voor 2018 een NK voor elkaar te boxen en lekker wat potjes te kunnen vliegen.

    Naast een wedstrijdleider (die we nog zoeken) is er dus een open plek als voorzitter van F5J.

    Ik hoop zo snel mogelijk de data en locaties te kunnen delen zodat iedereen zijn agenda kan plannen.

    Nogmaals, we proberen er alles aan te doen om een NK 2018 op poten te zetten!

    Gr Lyckele
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2018
    bobt, tunderman, PascalvO en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Hopelijk is de vliegersvergadering (20 Januari, Harderwijk) een mooie start van het nieuwe seizoen.

    Gezien het enthousiasme achter de schermen heb ik er vertrouwen in.
    Achter de schermen klinkt misschien wat mysterieus, maar iedereen die een beetje tijd wil doneren voor F5J (oftewel meehelpen) wordt natuurlijk ingewijd :)
     
    Lyckele, PascalvO en jve vinden dit leuk.
  3. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Duurde even ( sorry for that ) maar de agenda is klaar. Tadadadadadaddaaaaaa.
    Pak je pen en agenda, block de data, ligt de leidinggevende in, zeg het voort :yes:

    - 21 april Nijverdal
    - 26 mei Dalfsen
    - 3 juni reserve datum
    - 16 juni Reuver
    - 2 sept Horst
    - 23 sept oosterland
    - 7 okt reserve datum

    Nu nog de laatste dingen voor elkaar boxen en dan “let the games begin”

    Gr Lyckele
     
    Astir, jve en F3J-Karel vinden dit leuk.
  4. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    Ik ben dit jaar heel blij met de planning!

    Alleen Horst valt in een werkweek dus ik heb nog 8 maanden de tijd om een vervanger te zoeken

    ik heb er zin in!!
     
    jve, Lyckele en bobt vinden dit leuk.
  5. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Mooi zo Justus!!! Vasthouden en geef het virus door
    De meeste hebben nog winterslaap maar januarie is al bijna om en het voorjaar komt eraan.
    Straks hebben we ook een verse en up to date website namens @jacobbos
    Gaat helemaal goedkomen :koud:
     
    jve vindt dit leuk.
  6. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    Ik loop te stuiteren van ongeduld met wachten op het voorjaar!

    Veilig verstopt op mijn overvolle hobbyzoldertje liggen 2 f5j-dedicated zwevers in de starthouding om dit jaar eens te proberen om iets beter voorbereid aan de 1ste wedstrijd te beginnen. Voorgaande jaren waren de 1ste wedstrijdrondes ook mijn 1ste f5j-achtige vluchten en dat is geen goede voorbereiding.

    Mijn insteek is beter leren vliegen en plezier maar ik heb voor dit seizoen ook een ambitie en dat is de 10de plaats!
    Ik ben al 3 of 4 keer 11de geworden en ik wil mijn best doen om dit jaar die top 10 te bereiken
     
    Lyckele, frans46 en jve vinden dit leuk.
  7. bobt

    bobt

    Lid geworden:
    15 jun 2010
    Berichten:
    1.256
    Locatie:
    Dordrecht
    Als je jezelf een paar keer van het duin afstuurt en eens op een veldje gaat staan VOOR de start van het NK moet dat zeker lukken Justus :koud:
     
    Lyckele en Justus vinden dit leuk.
  8. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Ik kan alvast verklappen dat de organisatie vanaf dit jaar 7 Altissen beschikbaar heeft voor de nieuwkomers.
    Dus voor de mensen die nog twijfelen om een wedstrijd mee te doen.... pak je kans!! alle hulp en coaching is aanwezig op de wedstrijd dagen!
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2018
    jve en bobt vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina