T
Theo Coenen
Guest
Nadat ik in deze draad een leuke optie gezien had om snel met een model in de rugzak naar de helling te fietsen of naar mijn vliegveld. Hier maar eens over nagedacht en daarna heel snel een probeersel gemaakt met EPP kernen en enkele stukjes coroplast en het systeem werkt perfect en is gewoon weg geniaal gevonden.
Hier dan de beelden van Misbaksel-5 (jaja, ik gebruik de naam maar zelf iemand anders wilde die niet gebruiken)
Nu nog alles een beetje afwerken, rolroeren eraan en de electronica erin en testen maar of het aan de helling wil vliegen.
uitgeklapt met een spaak als spie om te borgen.
scharnier aan de onderzijde in halfopen toestand.
opgevouwen en klar om in een tas of rugzak te gaan..................
wingletje open gevouwen
en zo dichtgevouwen en vergrendeld met een metalen U vorm in de flutes gestoken.
Voor dit test model is alles nog veel te groot gehouden. Ik merk nu al dat het scharnier en het koppelstuk kleiner kunnen.
Dit was de stand van zaken tot gisteravond.
Hier dan de beelden van Misbaksel-5 (jaja, ik gebruik de naam maar zelf iemand anders wilde die niet gebruiken)
Nu nog alles een beetje afwerken, rolroeren eraan en de electronica erin en testen maar of het aan de helling wil vliegen.
uitgeklapt met een spaak als spie om te borgen.
scharnier aan de onderzijde in halfopen toestand.
opgevouwen en klar om in een tas of rugzak te gaan..................
wingletje open gevouwen
en zo dichtgevouwen en vergrendeld met een metalen U vorm in de flutes gestoken.
Voor dit test model is alles nog veel te groot gehouden. Ik merk nu al dat het scharnier en het koppelstuk kleiner kunnen.
Dit was de stand van zaken tot gisteravond.