Demo dag Precision Aerobatics op 23 mei 2010 in Dessel (B)

Discussie in 'Vliegmeetings' gestart door cross, 25 apr 2010.

  1. RIKR

    RIKR Guest

    ik ga zeker mijn fototoestel meebrengen.....:cool:
     
  2. cross

    cross Guest

    Dat zou fantastisch zijn en mocht er iemand zijn met een digitale camera, laat maar komen ! Ik heb vandaag onze oosterburen nog gesproken ivm het zogenaamde "draaiboek" en het ziet er allemaal veelbelovend uit.

    Het plaatje is ondertussen compleet , voor elk toestel zou er een passende piloot zijn.

    Nu goed , het is de eerste maal dat wij zoiets organiseren en er komt wel het één en het ander bij zien maar we zullen wel zien hoe het verloopt . Aan goede wil is er in ieder geval geen gebrek !
     
  3. polle

    polle

    Lid geworden:
    24 jun 2009
    Berichten:
    17
    Zo te zien hebben de mensen van 3d extra time het weer ook mee zondag
     
  4. bergie

    bergie Guest

    hier bergie.ik kom zeker kijken en breng hopelijk goed weer mee. ikzelf heb ook een ultimate van jouw en deze vliegt zeer goed.zelf voor een beginnend piloot.
    grt. tot zondag
     
  5. cross

    cross Guest

    En onze groep Duitse vrienden wordt met de dag groter .....:yes:

    Op Rc network was men blijkbaar al eerder bezig met een PA meeting in de "PA-piloten bar" PA - pilotenbar - Seite 3 - RC-Network
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2010
  6. polle

    polle

    Lid geworden:
    24 jun 2009
    Berichten:
    17
    Die duitsers wil ik wel is aan het werk zien.
    Cross: Je zal wel halve liters en braadworst moeten voorzien :yes:
     
  7. cross

    cross Guest

    Alles is voorzien, volgens ons zal er niemand iets tekort komen !

    Er zijn zelfs wegwijzertjes aangebracht in de nabije omgeving voor de mensen zonder GPS .

    En euh , breng gerust je vriendin of echtgenote mee want bij de overburen is er op hetzelfde moment een opendag van een workshop met bloemschikken , decoratie , vilten , handwerk etc.:thumbsup:

    Zoals het er nu uitziet , vergeet vooral je zonnebril en je zonnecreme niet.:cool:
     
  8. RIKR

    RIKR Guest

    Ik heb gezien dat Dessel in een groene omgeving ligt. Wij maken er een gezinsuitstapje van.

    Zijn het enkel de toestellen van PA die te zien zijn of zijn er ook andere kisten te bewonderen ?
     
  9. cross

    cross Guest

    De focus ligt vooral op PA in al z'n uitvoeringen maar er is meer dan dat , ik zou zeggen , laat je verrassen !
     
  10. Sambuka

    Sambuka Guest

    Het adres staat al geprogrammeerd in men GPS , uurtje rijden en eindelijk kan ik die prachtige kisten eens in het echt zien.
     
  11. polle

    polle

    Lid geworden:
    24 jun 2009
    Berichten:
    17
    De demodag was een succes, Zeer spectaculaire vluchten gezien van onze duitse vrienden. Er was zelf een demo te zien van een 10-jarige met een katana van PA (fotos volgen). Onze Belgische vriend Werner P. is de MX, EXTRA 260 komen testen en hij was onmiddellijk verkocht (letterlijk en figuurlijk) aan de EXTRA MX (fotos volgen). De organisatie was tot in de kleinste puntjes verzorgt: drank a volonté (was wel nodig bij temperaturen van 30 graden) en hapjes. Het terrein zelf werd smorgens nog onder handen genomen om de kleine putjes weg te werken. Het was gewoon super. 3D EXTRA TIME bedankt tot de volgende demo dag;):p
     
  12. knife-edge

    knife-edge

    Lid geworden:
    11 jan 2006
    Berichten:
    4.397
    Locatie:
    Zutendaal
    Wie waren de Duitse vrienden ( piloten ) ??

    Mvg

    Dirk
     
  13. RIKR

    RIKR Guest

    Dit was een topevenement, prachtige locatie , verder een toffe ongedwongen sfeer en vooral de demonstraties waren uiterst indrukwekkend !

    Ik vond het fijn om alle toestellen eens in ongebouwde en gebouwde vorm te kunnen zien.

    Het waren niet alleen de Duitsers die goed overweg konden met hun PA toestel. Er waren veel cracks aan het werk.

    Een dikke pluim voor de mensen van 3d Extra time voor de mooie presentatie en de professionele organisatie . Ze waren er goed op voorzien dat er veel volk ging komen.

    inderdaad , het was veel meer dan enkel PA , echt de moeite.

    en dat het weer behoorlijk meezat, was de kers op de taart.
     
  14. cross

    cross Guest

    Iedereen heel hard bedankt voor de talrijke opkomst en de positieve reacties. De eerste PA day was een groot succes te noemen .

    Bij deze ook een speciale dank voor de piloten die overweldigende shows hebben gegeven.

    Meer foto's zullen nog volgen denk ik want ik heb meerdere mensen met een joekel van een camera zien rondlopen.....


    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  15. cross

    cross Guest

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  16. Sambuka

    Sambuka Guest

    Ik ben nog in dubio , wordt het de Ultimate of ga ik toch voor de iets grotere MX op 6s ? Van beide heb ik prachtige shows gezien .

    Van de MX was ik versteld dat er iemand was (wel duidelijk een zeer goede piloot) die er voor de eerste keer mee vloog naar 't schijnt... en wat die er allemaal mee kon, zelden gezien !

    knap georganiseerd, zeker voor herhaling vatbaar !
     
  17. cross

    cross Guest

    nog een sfeerbeeld

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  18. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    [mod]User Cross zit twee weken op de bank ivm het aanmaken van meerdere accounts (Sambuka, RIKR)

    Dit staan we niet toe.

    Martin[/mod]
     
  19. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Mooi! Gaat veel klanten lokken die techniek.
     
  20. GiBi

    GiBi

    Lid geworden:
    2 okt 2007
    Berichten:
    510
    Locatie:
    nijlen city
    ja mijn vertrouwen is nu zoooooooo groot dat ik zeker 1 bij jou wil kopen
     

Deel Deze Pagina