DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door pegasus, 10 mei 2015.

  1. driel24

    driel24

    Lid geworden:
    26 apr 2014
    Berichten:
    5
    Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee.
    Ik heb sinds kort een DJI3 advance.
    gisteren 1 vlucht gemaakt in beginners mode. Volgende dag vraagt de controller firmware update.
    Na een berg gepiep gaat alles uit. Dacht het zal wel klaar zijn.
    Maar helaas. Hij gaat niet meer aan. Ook niet met de c1+c2+record+wieltje+on methode.
    Iemand een idee ?
    groet
    Driel24
     
  2. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    heel vervelend heb dit zelf nog nooit gehad. Misschien dat je hier wat mee kunt:



    Hopelijk krijg je de boel weer aan de praat, kijk dan voor je weer gaat updaten eerst dit filmpje

     
  3. driel24

    driel24

    Lid geworden:
    26 apr 2014
    Berichten:
    5
    Bedankt voyager4.
    Maar het is de controller die niet meer aan gaat.
     
  4. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    Hou je de knop wel lang genoeg in gedrukt? of de combinatie (c1+c2+record+wieltje+on )net niet goed tegelijk ingedrukt?
     
  5. driel24

    driel24

    Lid geworden:
    26 apr 2014
    Berichten:
    5
    Al tientallen keren gedaan. Zelfs al een keer 5 minuten vast gehouden.
     
  6. driel24

    driel24

    Lid geworden:
    26 apr 2014
    Berichten:
    5
    Aan de oplader gaan ook geen lampjes branden.
     
  7. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    als je het nieuw hebt gekocht zou ik contact op nemen met de dealer.
     
  8. driel24

    driel24

    Lid geworden:
    26 apr 2014
    Berichten:
    5
    Ik denk het ook.......:(
     
  9. bzb

    bzb Guest

    de enige manieren die ik ken hoe spontaan zender niet meer werken is omdat de accu te leeg is gelopen, deze zijn dan niet meer op te laden, hopelijk nog garantie
     
  10. Klaas Eerde

    Klaas Eerde

    Lid geworden:
    28 mei 2016
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Texel
    Hallo kunnen jullie mij vertellen of die litchi app het waard is om te kopen?
    En ik las dat je sneller kunt crashen, ik weet niet dat allemaal waar is hoor.
    Nu ik toch bezig ben weten jullie goedkope goede tablet die zonder lagg of bijna geen lagg kan runnen? Mijn samsung galaxy s5 mini red het niet :p beeld hapert hele tijd.


    Groet, Klaas
     
  11. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    De Litchi app werkt ok en je krijgt hierdoor nog meer mogelijkheden. Ik gebruik de Go app en Litchi. Laatste heb ik speciaal gekocht omdat daar een VR functie op zit, dus met een goedkope VR bril kun je perfect fpv vliegen. Lagg heb je altijd ongeacht of je een goedkope of dure tab koopt, de tab of tel heeft nu eenmaal tijd nodig om e.e.a. te verwerken voor het eruit komt. Zelf gebruik ik een mini ipad en voor de Litchi app een samsung S7. Beide werken erg goed maar vallen helaas niet onder goedkoop. Op de DJI site staat als het goed is een hele lijst met geschikte tabs en smartphones.

    even voor je opgezocht:
    iOS Version v3.1.7.
    Requires iOS 8.0 or later. Compatible with iPhone 5s, iPhone SE, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus,iPod touch 6,iPad Pro, iPad Air, iPad Air Wi-Fi + Cellular, iPad mini 2, iPad mini 2 Wi-Fi + Cellular, iPad Air 2, iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular, iPad mini 3, iPad mini 3 Wi-Fi + Cellular, iPad mini 4, and iPad mini 4 Wi-Fi + Cellular. This app is optimized for iPhone 7, iPhone 7 Plus.
    Android Version v3.1.5.
    Requires Android 4.1.2 or later.Compatible with Samsung tabs 705c, Samsung S6, Samsung S5, Samsung NOTE4, Samsung NOTE3, Google Nexus 6p, Nexus 9, Google Nexus 7 II, Ascend Mate7, Huawei P8 Max, Huawei Mate 8, LG V20, Nubia Z7 mini, Sony Xperia Z3, MI 3, MI PAD, Smartisan T1.
     
  12. Klaas Eerde

    Klaas Eerde

    Lid geworden:
    28 mei 2016
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Texel
    Ja maar dat is niet echt goedkoop dat lijstje had ik al gezien :p maar toch bedankt
     
  13. Klaas Eerde

    Klaas Eerde

    Lid geworden:
    28 mei 2016
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Texel
    Samsung galaxy s7 restart toch tijdens vlucht?
     
  14. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    Nog nooit van gehoord of last van gehad.
     
  15. Klaas Eerde

    Klaas Eerde

    Lid geworden:
    28 mei 2016
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Texel
  16. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    mmm mij niet bekend hoor maar moet ook eerlijk zeggen dat ik mijn S7 edge alleen met de Litchi app gebruik en niet de Go app, die draai ik alleen met mijn mini Ipad. Zoals ik al eerder heb gezegd is de Litchi app i.c.m. een VR bril geweldig plus het feit dat je meer mogelijkheden hebt. De Litchi app is echter niet gratis.
     
  17. bzb

    bzb Guest

    behalve als je de *.apk weet te vinden :)
     
  18. Klaas Eerde

    Klaas Eerde

    Lid geworden:
    28 mei 2016
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Texel
    Heb jij hem? :p
     
  19. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    Hobby's zijn binnenkort verboden...:(
     
  20. bzb

    bzb Guest

    hmm boven vliegveld mogen ze van mij alles aanpakken, maar inderdaad ga boeven vangen, tasjesroof, inbraak dat soort shit, al zal dit wel een in elkaar gezet filmpje zijn om wat angst te wekken, graag even hier melden als je een bericht heb gehad!

    tip zet nooit drone als zoekwoord in je youtube film en verder heb je de beelden van een zwerver gekregen op een usb stick
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2017

Deel Deze Pagina