DJI Spark

Discussie in 'Multicopters' gestart door Lupus, 16 jul 2017 om 02:21.

1. Lupus

Lupus

Lid geworden:
    6 mei 2006
    Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat hierover nog geen topic is. Ik heb hem nu een week in huis en na verschillende proefvluchten ben ik compleet verkocht.

Ik ben al een aantal jaren bezig met quadcopters. Zelf een frame bouwen en alle onderdelen los bestellen en samenvoegen tot een geheel wat kan vliegen :)

Nu de DJI Spark. Ongelofelijk hoe klein en welke mogelijkheden hij heeft.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de overige forumleden

2. Lupus

Lupus

Lid geworden:
    6 mei 2006
  3. Sharky_Capas

Sharky_Capas

Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Mooi koffertje!

Zelf gemaakt of zo gekocht?

Ik wacht op de combo (dus als je er een weet? zie nu al verschil 799 of 699 op marktplaats)

Maar je bent verkocht. Wat zijn je ervaringen? Waarom bevalt het?

4. Lupus

Lupus

Lid geworden:
    6 mei 2006
    Ik heb lang met een TBS Discovery + Naza v2 + gimbal + Gopro3 rondgevlogen. Geeft prachtige beelden en voor mij prima. Als je deze echter vergelijk met de Spark dan is het een reus!!

Ik ben gewoon erg onder de indruk wat voor techniek en mogelijkheden er in zo'n klein apparaatje is gestopt. Prachtige beelden en mooie foto's.

DJI_0434.JPG

Foto is genomen met volledige bewolking

5. Sharky_Capas

Sharky_Capas

Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Ik zit zelf te wachten op de flymore combo ( vandaar de vraag hoe kom je er zo snel aan)

Ook benieuwd naar je koffer.
    Zoek naar een klein maar degelijk vervoersmiddel voor de Spark
    Moet vooral portable blijven
    Heb je al moeten updaten? Gaat dit net als met een phantom of kan je updaten met de app?

6. Lupus

Lupus

Lid geworden:
    6 mei 2006
    Ik ben zo slim geweest (of eigenlijk zo dom) om eerst een losse Spark aan te schaffen (buitenland). Daarna gelijk al spijt (besturen met telefoon vind ik helemaal niets), vervolgens in Nederland de losse Remote controller gekocht. Achteraf dus duurder uit!! Maarja, ik wilde hem zo graag (snel) hebben :hammer:

Koffer heb ik kant en klaar uit China laten komen. Maar is alleen bedoeld voor wanneer ik hem mee neem op vakantie of oid. Voor gebruik in de buurt gebruik ik gewoon de doos waarin hij geleverd wordt. Prima kwaliteit.

Spark opbergdoos klein.jpg

7. Lupus

Lupus

Lid geworden:
    6 mei 2006
    Updaten gaat gewoon via de telefoon/app

Deel Deze Pagina