Eachine Pioneer E350 - APM + GPS video quadcopter

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door DutchRC, 11 okt 2016.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    een tijdje terug kwam deze Eachine E350 voorbij op de 'new items' pagina van Banggood, en ik vond hem er in Ieder geval apart uit zien.. Daarna een beetje rond gekeken wat de mogelijkheden ervan zijn, wat me deed besluiten der 1 aan te laten rukken :)
    Een brushless GPS quadcopter met APM flightcontroller.. Dat leek me wel een goede deal :)

    Linkje naar deze quadcopter: Eachine Pioneer E350 quadcopter

    Standaard is de E350 redelijk spartaans uitgevoerd voor een camera multirotor. Geen gimbal of camera & geen telemetry.. Dat heeft dan Wel weer als voordeel dat je zelf de gimbal & camera enz kunt kiezen..

    Ik zal meerdere video's over deze quadcopter schieten. Onder anderen over het installeren van telemetry-stuff.. Hoe de optionele gimbal presteerd..
    Allereerst een gedetaileerde 'show & tell' met testvlucht:



    Specification:
    Motors: 2212 980KV
    Props: 9045
    ESC's: 20A
    Flight lipo: 3S 11.1V 2200mAh
    All up weight: 895g
    Control range: 700-1200m
    Flight time: 15 mins
    GPS: yes
    Gimbal: optional
    Camera: optional
    FPV: no
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2016
  2. DutchRC

    DutchRC Guest

    Okee.. dit is dus in feite een camera-quadcopter hè, al wordt hij standaard zonder gimbal & camera geleverd..
    Dus! Daar moet dan een cam + gimbal onder lijkt mij :) Hoe liep dat af???



    Gebuikte Gimbal : Zhiyun Tiny2 III
     
  3. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    okee.. je kunt deze Pioneer E350 dus met & zonder de 915Mhz telemetry module bestellen. Dat is natuurlijk mooi, maar wat kun je eigelijk met die telemetry optie??



    Je kunt de telemetry module ook los bestellen trouwens: 915Mhz telemetry module
     

Deel Deze Pagina