F3K wedstrijd Midden-Nederland zondag 2 juli 2017

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door specialpainter.nl, 27 jun 2017.

  1. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Modelvliegclub Midden Nederland gunt ons voor alweer de 2e keer de grote eer om op zondag 2 juli 2017 een F3K-wedstrijd op hun mooie veld te houden. Dit is de zesde ronde in het F3K-seizoen en de Modelvliegclub Midden Nederland en de F3K-commissie heet iedereen van harte welkom! Het veld is ruim voorzien van ‘water-hazards’ dus neem je zwembroek, lieslaarzen en handdoek mee!

    Locatie:
    Utrecht, Ringkade 7 (900 meter doorrijden in westelijke richting)
    Link: http://www.modelvliegclubutrecht.nl/wp/informatie-2/routelocatie/
    N.B.:

    Op de Ringkade geldt een max. snelheid van 15 km/h. Graag rustig rijden op de Ringkade ter hoogte van de huizen, verderop is het wegdek heel erg slecht dus daar langzaam rijden om je auto te sparen.

    Parkeren alleen op het verharde gedeelte (stelcon-platen), daar is ruimte genoeg. Het is ten strengste verboden met de auto het veld op te rijden om eerst de spullen uit te laden!!!

    Klasse:
    F3K volgens sectie 5.7 uit het KNVvL-reglementenboek. Dit reglementenboek vind je onder het kopje: Downloads, Documenten, 3e item (Reglem NK F3K ing 2014.pdf).

    Aanvangstijdstip en tijdsschema (onder voorbehoud):
    09:00 Invliegen
    09:30 Briefing
    09:45 Start wedstrijd
    16:15 Laatste taak

    Het precieze tijdschema wordt ter plaatse bekendgemaakt. Er wordt getracht minimaal 5 ronden te vliegen.

    Wedstrijdleiding:
    Wedstrijdleider: Huib van Putten
    Organisatie: Modelvliegclub Midden Nederland
    Jury: wordt ter plaatse bekend gemaakt

    Inschrijving:

    Inschrijven kan alleen via de inschrijftool: Inschrijfsite en is mogelijk tot en met woensdag 28 juni 2017, 18.00 uur. Mocht het je op woensdag niet lukken om je via de inschrijfsite in te schrijven, stuur voor 18.00 uur een mail naar: Vincent Merlijn of Jaap Hogeboom.
    Piloten die zich na deze datum inschrijven, kunnen mogelijk niet meer deelnemen aan de wedstrijd!

    Hopelijk tot in Midden-Nederland, f3k forever!!
     
  2. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Uit eerste hand vernomen; Modelvliegclub Midden Nederland heeft koffie, fris en broodje knak in de aanbieding, speciaal geregeld door Bart M. voor F3K Nederland;)thanx Bart!
     
  3. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    DE WEDSTRIJD GAAT DOOR!

    tot morgen allemaal!
     
    MarkP en RJA vinden dit leuk.
  4. Crazylegscrane

    Crazylegscrane

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    544
    Locatie:
    De Ronde Venen
    Een DLG wedstrijd in de regio. Daar moest ik echt even gaan kijken.
    Helaas moest ik voortijdig weg..... Mooi deelnemers veld en interessante vliegomstandigheden..Helaas een forse buitenlanding.... ik hoop dat je m teruggevonden hebt Jeroen...:(
    Iedereen bedankt die uitgebreid de tijd heeft genomen om tussen het vliegen door wat aan mij uit te leggen of toe te lichten. TOP!
    Ik kom graag nog eens kijken (misschien nog eens zelf zwiepen..)
    F3K Team Nederland veel succes in Lviv!

    Grtz

    Martin


    DSC00015.JPG DSC00013.JPG DSC00014.JPG DSC00017.JPG DSC00022.JPG DSC00025.JPG DSC00023.JPG
     
  5. Jeroen Kole

    Jeroen Kole

    Lid geworden:
    27 nov 2010
    Berichten:
    302
    Locatie:
    breukelen
    Martin, hij is gevonden. Dank aan de mannen die geholpen hebben met zoeken in de klei en aan Peter voor het peilen en aansturen van zoekploeg.
    Hij lag uiteindelijk net na het eerste maisveld in het hoge gras. Toch al gauw 500 meter ver weg
     
  6. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Modelvliegclub Midden Nederland bedankt voor de gastvrijheid, koffie, broodje knak en de werkzaamheden die de vrijwilligers hebben gedaan, helemaal top!

    Het was wel weer een wedstrijdje wat het weer betrof... De voorspelling was wederom wispelturig, gelukkig was de dag op een enkel spatje na droog verlopen. de wind was eerder turbulent dan hard, hoewel het later op de dag wel een stevig briesje werd. Al met al behoorlijk goed vliegbaar met hier en daar van die ''momenten''.. Jeroen heeft tijdens zo'n momentje het nederlands record buitenlanden behaald, gelukkig de kist zonder schade weer terug. Was nog best even spannend, had ie in het mais gelegen is het vinden erg, erg moeilijk. Goed vliegbaar, maar erg moeilijk;)

    Heel leuk voor Paul L. die vandaag 4e is geworden, dit is Paul zijn 1e seizoen, ik vind zo'n prestatie wel een vermelding waard en ook Edwin R op plek 6 is een mooie prestatie. Eigenlijk valt me de vooruitgang van vooral de ''nieuwere'' piloten erg op, die doen lekker mee en bieden serieuze tegenstand, de piloten met meer ervaring moeten een tandje bijzetten om er bij te blijven;)

    Het was een gezellige en geslaagde dag, mede mogelijk gemaakt door;
    Bart namens Midden Nederland voor de accommodatie
    Jaap als technische man vd apparatuur
    Helle voor alle score formulieren en score controle
    Monique voor de score controle
    Frank voor de test met de nieuwe ''palen''

    Iedereen bedankt voor jullie komst en zeker ook de toeschouwers, heel leuk te lezen hoe martin is ontvangen en dat hij gelijk zo enthousiast is over F3K. Een 2e hands dlg is zelfs aangeschaft!

    Rest mij nog het podium te vermelden;
    1.Vincent
    2. Bas
    3.Peter
    eindscore midden nederland 2017.jpg
     
    spedter en patrickw vinden dit leuk.
  7. RJA

    RJA

    Lid geworden:
    24 dec 2006
    Berichten:
    471
    Locatie:
    Wassenaar
    Vincent, jij ook bedankt voor de organisatie!

    Was inderdaad een topdag waar ik wederom enorm van heb genoten. Nu bijna 6 weken wachten op de volgende ronde in Bergeijk. Fijne zomer allemaal!

    Roger
     
    specialpainter.nl vindt dit leuk.
  8. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Roger, jij ook gefeliciteerd met je mooie resultaat, 9e plek, chapeau! 3 ''beginners'' in de top 10, geweldig vind ik het;) nog wel......lol.
     
    spedter en RJA vinden dit leuk.
  9. bgo

    bgo

    Lid geworden:
    10 okt 2008
    Berichten:
    646
    Locatie:
    Almelo
    Ik kon er helaas niet bij zijn, maar wat een goede uitslag: uiteraard felicitaties aan het podium, maar top presentatie van Paul en Roger! Goed gedaan mannen. Loon naar werken!
     
    spedter, specialpainter.nl en RJA vinden dit leuk.
  10. paulleguyt

    paulleguyt

    Lid geworden:
    14 jul 2011
    Berichten:
    23
    Eerlijk gezegd ben ik verbaasd dat ik op de 4e plaats geëindigd ben.
    Voor de wedstrijd dacht ik nog, het zou mooi zijn als ik ooit een keer in de top 10 zou eindigen.
    Tijdens de bekendmaking van de uitslag was na de tiende plaats nog steeds mijn naam niet genoemd en ging ik ervan uit dat mijn briefjes zoekgeraakt waren of er een fout in de telling zat.

    Voor de volgende wedstrijd hoop ik een top tien plaats te kunnen scorenwant er passen nog aardig wat piloten tussen mijn 92% en de 98% van de 3e plaats van Peter.
    Was wel weer een super gezellige dag.
     
    spedter, RJA, bgo en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina