Bart83
verslagschrijvers
Hallo helivliegers/bouwers
ik ben Bart , ik doe al modelbouw sinds de basis school voornamelijk vliegtuigen.
Ik ben begonnen met werpzwevers doorgegaan met 2 kanaals hellingzweven en uiteindelijk motor vliegen.
Door mijn druk leven ( gezin 2 kinderen , beroeps militair ) heb ik helaas geen tijd om bij een
club te vliegen dus ik moet het van het wild vliegen hebben.
De modelbouw heefd helaas het laatse jaar stil gelegen na de crash van mijn Seabee
robbe-seabee
Maar gelukkig ben ik weer aangestoken door het virus doordat ik laats op mijn werk
" de oude " hier van het forum met zijn heli heb gezien .
http://www.modelbouwforum.nl/threads/heli-piloot-heli-gevraagd.119199
Ik heb al een eerder een heli gehad en gevlogen , een walkera hm46
maar nu wil ik het wat serieuzer aanpakken.
Ik ben al veel aan het oefenen op de sim ( real flight G4.5 ) en dat gaat goed .
En ik heb na veel lezen op het internet een keuze kunnen maken uit de vele helicopters ,
het is een Align T-Rex 450 Pro geworden .
Ik zal hier op het forum zo nu en dan foto's en berichten plaatsen van mijn vorderingen
( als er behoefte aan is ) , en zal ook regelmatig vragen stellen aangezien de heli techniek
redelijk nieuw voor mij is.
Ik heb alle filmpjes over de bouw van de Trex door finelessbob gekeken en dit is erg handig denk ik .

Uploaded with ImageShack.us
de zender + lader had ik al van de vliegtuigen gelukkig , de lipo die ik heb gekocht is een
Hyperion CX G3 3S 2500 Mah heefd iemand ervaringen met deze accu ?
ik ben Bart , ik doe al modelbouw sinds de basis school voornamelijk vliegtuigen.
Ik ben begonnen met werpzwevers doorgegaan met 2 kanaals hellingzweven en uiteindelijk motor vliegen.
Door mijn druk leven ( gezin 2 kinderen , beroeps militair ) heb ik helaas geen tijd om bij een
club te vliegen dus ik moet het van het wild vliegen hebben.
De modelbouw heefd helaas het laatse jaar stil gelegen na de crash van mijn Seabee
robbe-seabee
Maar gelukkig ben ik weer aangestoken door het virus doordat ik laats op mijn werk
" de oude " hier van het forum met zijn heli heb gezien .
http://www.modelbouwforum.nl/threads/heli-piloot-heli-gevraagd.119199
Ik heb al een eerder een heli gehad en gevlogen , een walkera hm46
maar nu wil ik het wat serieuzer aanpakken.
Ik ben al veel aan het oefenen op de sim ( real flight G4.5 ) en dat gaat goed .
En ik heb na veel lezen op het internet een keuze kunnen maken uit de vele helicopters ,
het is een Align T-Rex 450 Pro geworden .
Ik zal hier op het forum zo nu en dan foto's en berichten plaatsen van mijn vorderingen
( als er behoefte aan is ) , en zal ook regelmatig vragen stellen aangezien de heli techniek
redelijk nieuw voor mij is.
Ik heb alle filmpjes over de bouw van de Trex door finelessbob gekeken en dit is erg handig denk ik .

Uploaded with ImageShack.us
de zender + lader had ik al van de vliegtuigen gelukkig , de lipo die ik heb gekocht is een
Hyperion CX G3 3S 2500 Mah heefd iemand ervaringen met deze accu ?
Laatst bewerkt door een moderator: