Futaba 14 sg

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Markjanssen, 30 jan 2015.

  1. Markjanssen

    Markjanssen

    Lid geworden:
    30 jan 2015
    Berichten:
    2
    Hallo,
    Ik heb totaal geen ervaring met futaba. Ik heb hier een futaba sg 14 liggen en daar moeten in totaal 4 servo's op werken. kan dit met gewone servo's of moet ik daar speciale voor hebben.
    Ik heb nu de regelaar wel aan de praat gekregen maar de servo's brommen steeds.
    Als er iemand in de buurt van Emmen me evt. zou willen helpen graag.
     
  2. Markjanssen

    Markjanssen

    Lid geworden:
    30 jan 2015
    Berichten:
    2
    Nog even een toevoeging.
    Ik heb echt moeite met het menu. Ik begrijp de ''termen'' niet. Ik hoef alleen maar vooruit en achteruit te kunnen. Daarnaast heb ik een schakelmodule die ik aan moet sturen. Thats all. Standaard servo's van futaba heb ik al.
     
  3. EJJK

    EJJK

    Lid geworden:
    9 feb 2012
    Berichten:
    197
    Locatie:
    stedum
    Hallo Markjanssen

    Je hebt de ontvanger(R7008SB) waarschijnlijk in een verkeerde modus staan(voor digitale servo)waardoor ze alleen maar trillen.
    Omschakelen naar analoge servo staat in de handleiding van zender T14SG.
    De zender in Nederlands zetten dan worden de termen wel duidelijk.
    De zender bevalt mij goed, veel mogelijk heden om in te stellen.

    gr EJJK
     
  4. vliegman

    vliegman

    Lid geworden:
    22 dec 2003
    Berichten:
    1.715
    Locatie:
    In Braband waar het mooi is
    Ge moet wel weten waar ge mee bezig bent anders geen computer zender aankopen
     
  5. Richardcj

    Richardcj

    Lid geworden:
    18 jul 2004
    Berichten:
    1.967
    Locatie:
    onder de ruik van amsterdam
    Vliegman......

    Als ik je onderschrift bekijk,begrijp jij ook nog steeds niets van computerzenders.

    terratop en servo`s met oude stekkers?
    lache man.........oeps....opeens buikpijn!!!

    Verander je forum-naam in lachman.