Hallo ik ben....

Discussie in 'Beginners' gestart door DR1, 16 mrt 2015.

  1. DR1

    DR1

    Lid geworden:
    16 mrt 2015
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Nijmegen
    Mijn naam is Alex en nieuw op dit forum.
    heb me toch maar ingeschreven gezien de hobby me wel heeel erg gegrepen heeft.

    Wat begon met een een klein speelgoedje (een kleine drone voor binnen) heb ik nu al een tijdje een DJI phantom.
    Het vliegen hiermee is werkelijk een koud kunstje en dus ben ik nu op zoek naar een leuk vliegtuigje waarmee ik kan gaan vliegen.

    Nu ben ik ook onlangs eigenaar geworden van een stukje geschiedenis namelijk heb ik een schlutter bell 222 bouwpakket gekregen van mijn schoonvader.
    Hij heeft hem ooit geprobeer in elkaar te zetten maar is daarmee gestopt....en nu heb ik hem.

    Gezien ik echter niet zo een helicopter fanaat ben zal ik hem waarschijnlijk gaan verkopen.

    Zo dat was het voorlopig.

    Gr,
    Alex
     
  2. Wasp250

    Wasp250

    Lid geworden:
    9 mei 2012
    Berichten:
    773
    Locatie:
    oss
    Een leuk vliegtuig voor de beginner is misschien een UCF van Hype. Een prima schuimtoestel en ook nog een hoogdekker ook. Kan je goed mee leren vliegen en het met een electro motor uit gerust.

    Maar denk je bijvoorbeeld aan een zelfbouw of een ARF houtbouw toestel, dan kan je denken aan een Swift van Seagull, die kan je ook electro of brandstof aangedreven uit voeren.

    kijk eens op deze link : Hobby-

    Hobby-

    succes met zoeken :)
     
  3. Forward18

    Forward18

    Lid geworden:
    18 apr 2013
    Berichten:
    219
    Locatie:
    Limburg
    Hoi Alex welkom op dit forum
    Kijk eens naar de easystar van multiplex.
    Is goedkoop, vliegt perfect voor beginners en heeft de motor bovenop wat weer voordelen heeft.
    Hij ziet mss niet uit als de mooiste maar hij blijft tenminste makkelijk repareerbaar bij een crash. Heeft verder geen rare piefjes of palletjes waar je mee de mist in kan gaan.


    Mvg.Thomas
     
  4. Thieu

    Thieu Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    6 jan 2008
    Berichten:
    1.440
    Locatie:
    Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl, al 60 jaar!
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2015

Deel Deze Pagina