Hallo modelbouwvrienden. Mijn naam is Eddy van 't Hof. Ik ben sinds mijn 12de actief in de RC vliegtuig modelbouw (daarvoor bouwde ik 1:72 modellen) en jaren lid geweest van de Veluwse ModelVliegClub, VMVC. Mijn favoriet is de Piper J3. In het verleden heb ik meerdere J3s gebouwd met als ultieme wens het bouwen van een schaal 1:4. Wegens gebrek aan ruimte en tijd heb ik de in aanbouw zijnde 1:4 J3 (ontwerp op basis van originele documentatie van destijds op Eelde gestationeerde en aldaar gecrashte J3) verkocht.
In de tussentijd viel mijn oog op de ARF Hangar-9 J3 (spanw 2032 mm): "schaal" 1:5. Dit model heeft (net als z'n grotere Hangar-9 1:4 broer) geprofileerde vleugelstruts die min of meer schaal gemonteerd zitten en dat spreekt me bijzonder aan!
In de tussentijd viel mijn oog op de ARF Hangar-9 J3 (spanw 2032 mm): "schaal" 1:5. Dit model heeft (net als z'n grotere Hangar-9 1:4 broer) geprofileerde vleugelstruts die min of meer schaal gemonteerd zitten en dat spreekt me bijzonder aan!
Laatst bewerkt: