Helicopter F3C, F3N , sportklasse KNVVL wedstrijd seizoen 2014

Discussie in 'F3C & D3D' gestart door 666yeti666, 27 dec 2013.

  1. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    Vanwege het lage aantal inschrijvingen voor de wedstrijd van a.s. zaterdag in Almere heeft de subcommissie besloten de wedstrijden NIET door te laten gaan
     
  2. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Vraag me toch af waarom ook het aantal f3c vliegers steeds minder word, gezien de laatste wedstrijd er ook maar 2 of 3 meededen. Wordt het niet eens tijd om alles te resetten, en gewoon de feiten eens op tafel te gooien en niet blind het zelfde pad te volgen zonder rekening te houden met de vele tips en mogelijkheden die worden aangedragen. Het lijkt er wel op dat niemand mag helpen of mee mag denken. Want de subcommissie bepaald, gebleken is nu wel dat dit niet de juiste manier is. Hoe kun je nou een wedstrijd houden zonder deelnemers en wat is de waarde. Een subcommissie moet veel meer doen voor de sport. Split de F3C ( ga aan de slag om piloten te motiveren voor F3C geef introductie dagen waar piloten kunnen voor vliegen en worden gemotiveerd om mee te gaan doen) en geef f3n en f3c een eigen podium met organisatie het zijn per slot van rekening 2 verschillende disciplines. Door deze opzet kunnen beide groepen veel beter groeien. Gezien we in een vrij land leven deel ik mijn mening en ik weet dat veel piloten hier zich in kunnen vinden.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2014
  3. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Het is ook niet handig om een eigen wedstrijd te organiseren tijdens Het wereldkampioenschap: HeliMasters.....
     
  4. Roak

    Roak

    Lid geworden:
    2 sep 2003
    Berichten:
    345
    Locatie:
    Almere
    Vooral ook omdat het gaat over AFGELOPEN zaterdag 28 juni Walter !
     
  5. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Zie ik nu ook pas:hammer::hammer:
     
  6. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Een slaperige vrouw wakker. Ze heeft om door te gaan naar het werk twee uur eerder dan haar man. Ze gaat aan de koffie, voordat zij gaat naar de badkamer. Ze borstels haar tanden en jurken voor het werk. Ze eet haar ontbijt erg snel, want ze is al laat. Ze schakelt het koffiezetapparaat en aan het werk gaat. Haar man is slapen.
     
  7. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Hint.. Hint.. maar had t al verwacht dat er geen reactie kwam..:rolling:


     
  8. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Dit is niet de plaats waar je een antwoord hoeft te verwachten Anko.
    Je moet rechtstreeks je vragen stellen aan de subcommissie, zodat er openbaar nooit wat terug is te vinden. Blijkbaar zijn er belangen, of is de functie van de bestuurders meer een status, ik weet het niet. Succes Anko, de vragen die je stelt zijn helemaal niet zo raar maar blijkbaar zijn wij het probleem. Goed voorbeeld is wel de facebook page, ze hebben liever niet dat je reageert, neem het gewoon aan of ga weg cultuur. Gelukkig heeft de KNVVL ook een stalen deur want daar kun je brieven naar toe sturen, bellen zonder antwoord of reactie. Deze Ballon club is niet meer van deze tijd.

    "maar toch kan ik niet boos op ze worden"
     
  9. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Best jammer, want opzich heb ik me altijd wel vermaakt op de dutch3d wedstrijden.. maar de ''organisatie'' of het gebrek ervan is juist wat t ''niet meer zo leuk'' maakt..:mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2014
  10. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    ? ik had toch een reactie gegeven op het face book event? of telt dat niet omdat ik niet van de subcommissie ben?

    Steven
     
  11. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Zomaar even een greep uit het assortiment..;) ben niet de enige die het al meerdere maanden vraagt.
     
  12. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    lees het regelementen boek vanaf pagina V.4.32 v.w.b. de f3ns.

    maar het staat ook wel op de site van de subcommissie. Ik geef toe dat dat niet heel erg mooi gemaakt is en dat je daardoor de "next" knopjes mist. Als je daar wel op klikt zie je de betreffende info.
    Ftm staat er niet in genoemd.

    F3cs is wat moeilijkheid aangepast met een compensatieregeling.
    staat ook op de site van de subcommissie...



    steven.
     
  13. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Aaaah, jij bedoelt deze:

    [​IMG]

    :rolleyes:
    Dit is overigens wat ik bedoel met ''het is een zootje'' de informatie staat niet op de subcommissie/info pagina van de modelhelikopters, iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft verwijst naar documenten van de KNVvL die dus niet eens meer te vinden zijn... Steven, ik Apprecieer dat je duidelijkheid wil scheppen, maar misschien moet de subcommisie dat zelf doen zodat het gewoon duidelijk is, ipv dat mensen die nog een beetje een ''inside look'' hebben dat niet hoeven te doen.



    Nogmaals, er klopt echt iets niet met die site. druk ik bij F3N informatie op ''next'' dan kom ik uit bij F3C sportklasse figuren..
    ook is daar nog steeds niet te vinden hoelang vluchten moeten zijn, hoeveel figuren... Jij meld nu dat FTM niet genoemd wordt.. is t niet verplicht?
     
  14. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    www.modelvliegsport.nl/index.php/sp...1-reglementenboek-sectie-054-helikopters-2014

    Ik heb de link net nog geprobeerd. Op dit moment doet ie het wel.

    Maar mocht het nou weer niet lukken:

    https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=8CC434CFF1533712&resid=8CC434CFF1533712!2637&app=WordPdf

    Ik heb de website net nog een keer geprobeerd, volgens mij is er iemand mee bezig geweest en is het nu in orde.

    Steven.
     

Deel Deze Pagina