hemelvaartweekend 2012 stadskanaal

Discussie in 'Vliegmeetings' gestart door chipmunk, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonaldK

    RonaldK

    Lid geworden:
    29 apr 2008
    Berichten:
    406
    Dat klopt inderdaad.
     
  2. michelvanhuut

    michelvanhuut

    Lid geworden:
    7 jun 2009
    Berichten:
    44
    Ik wilde alle medepiloten, het weer en vooral de organisatie bedanken voor deze prachtige meerdere dagen aaneengesloten vliegen en camperen.

    Vooral de complimenten voor de organisatie die van 's ochtends tot 's avonds voor ons klaar stonden. Van alle regelden (denk aan chinees, BBQ, hapje, drankje).
    Tevens nam men op een positieve wijze leiding om de veiligheid, vliegtijden ed goed te reguleren. In overleg werd indien nodig bijgesteld om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken.

    Hetgeen waarvoor we bij elkaar zijn (met elkaar zoveel mogelijk plezier beleven aan het vliegen, zonder anderen partijen daarbij onnodig tot last te zijn) stond hoog op de agenda.

    Ik kom graag nog een keer!.
     
  3. Gerard VLC

    Gerard VLC

    Lid geworden:
    8 mrt 2009
    Berichten:
    637
    Locatie:
    Veendam
    ik ben zaterdagavond ook nog even geweest om te vliegen met de funcub in het donker, het was weer een leuk gezicht een aantal verlichte toestellen in de lucht.
    vooral die ene waarbij de meeste lampjes uitgingen als die gas gaf :thumbsup:
     
  4. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Dat was die van Rich, was wel een maf gezicht:zon:
     
  5. Henry_Mvsb

    Henry_Mvsb

    Lid geworden:
    23 nov 2005
    Berichten:
    634
    Locatie:
    Eindhoven

    Ik was er, helaas, niet, maar ik zie niks geks gebeuren op het filmpje....
    Kan ook aan mij liggen...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  6. emp1re

    emp1re

    Lid geworden:
    19 dec 2002
    Berichten:
    239
    Wellicht wel.. 1.42 ..
     
  7. vinni

    vinni

    Lid geworden:
    13 dec 2006
    Berichten:
    1.756
    Locatie:
    in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUB
    leuk filmpje ziet er erg gezellig uit
    jammer dat ik er niet bij ben geweest
    helaas kon ik geen vrij krijgen


    vindt t hele verhaal wel erg opgeblazen (kwa oordeel op deze film)
    t valt wel mee niets gekker dan in spaarnwoude
    natuurlijk is er een gevaar maar er staat niemand verplicht en een ieder kon gewoon weg lopen
    oke t is niet volgens de regels maar iedere doet wel eens iets wat niet volgens de regels gaat
    ook ben ik van mening als je t van een afstand filmt t veel dichter bij lijkt dan t werkelijk is
    nogmaals jammer dat ik er niet bij was en die staat wel in de agenda voor volgend jaar
    erg gezellie
    alleen erg jammer dat bepaalde mensen hun mening erg willen opdringen bij andere :rolleyes:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  8. Michael16tsx

    Michael16tsx

    Lid geworden:
    12 mrt 2009
    Berichten:
    2.815
    Dankjewel vinni!
     
  9. Peterjan

    Peterjan

    Lid geworden:
    27 aug 2006
    Berichten:
    77
    Maar wat in spaarnwoude gebeurde , werd door heel veel mensen absoluut
    Niet gewaardeerd.
     
  10. vinni

    vinni

    Lid geworden:
    13 dec 2006
    Berichten:
    1.756
    Locatie:
    in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUB
    weet niet of je er bij ben geweest maar ik heb toen niets negatiefs gehoord:confused:
    daarbij waren er toen net als op t filmpje alleen vlieger aanwezig geen publiek
    tja misschien 5 mensen die op afstand stonden tekijken
    als er toen iemand was die t niet leuk of wat dan ook vond had hij t toch gewoon kunnen zeggen:confused:
    uiteraad heb je zelf de keuzen om mee tedoen of een stukje verder op tevliegen
    want we vliegen wel met een paar maar hebben niet veel ruimte nodig
     
  11. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.973
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Allereerst: jullie stonden bovenwinds, dus als er wat fout zou gaan zou een ander, die "een stukje verderop gaat staan" nog steeds zo'n schuimpje in zijn nek krijgen. Moet een ander dan maar naar de overkant van het veld lopen? Mijn heli weegt 12 kilo en daar ga ik niet dat hele veld mee over sjouwen....

    Verder is het ook weer discutabel natuurlijk. Ik weet van mezelf, dat ik absoluut geen minuut vlieg als er dergelijke ongein aan de gang is, terwijl ik normaal gesproken absoluut geen moeite heb met druk luchtverkeer: In Roden afgelopen jaar waren er op meerdere momenten 15 kisten in de lucht en vloog ik daar ook met de grote BO 105 tussendoor. Daar werd ook niet door iedereen hetzelfde "rondje linksom" gevlogen en ging ook alles door elkaar heen. Maar dat is iets heel anders dan een groepje mensen wat in je ooghoeken dusdanig ongestructureerd vliegt dat je je er gewoon niet veilig bij voelt.

    Ik weet in elk geval dat ik lang niet de enige was die aan de grond bleef als dit ploegje in de lucht was.

    Vind dat een beetje een rare opmerking vind voor iemand die ergens te gast is, want bij mijn weten mag je van een gast verwachten dat hij zich netjes gedraagt, niet zijn zin doen en stug doorgaan tot iemand er wat van zegt...

    Buiten dat: Dat heb ik gedaan. Toen er een van de kistjes tussen de geparkeerde heli's crashte, heb ik gevraagd of de heren mischien iets verder het veld op wilden gaan, zodat als het mis zou gaan, er tenminste niet zo snel brokstukken achter het oranje netje terecht zou komen. Daar is letterlijk één sessie naar geluisterd. Daarna stond de hele ploeg weer letterlijk één stap over het net te vliegen, bovenwinds van de overige geparkeerde modellen. Zodat als er weer wat mis zou gaan, de zelfde risico's als eerst aanwezig waren. En als er wat van zeggen niet helpt.... wat dan wel?

    Groet, Bert
     
  12. p@ul

    p@ul

    Lid geworden:
    12 mei 2010
    Berichten:
    975
    wat er ook nog niet gemeld is en wat in mijn ogen ook wat belangrijk is om te vermelden.

    dat wij dit 1 avond ik denk nog geen uurtje hebben gedaan een gewone normale combat met swiftjes en felixxen de rest van de avonden was het gewoon nachtvliegen en geen combat of whatever.

    ik biedt bij deze nogmaals mijn excuses aan aan Johan omdat ik inderdaad tegen zijn rug aan gevlogen ben nadat de aileron van mijn swift los was geraakt.

    desalniettemin vind ik het erg jammer dat dit zo opgeblazen en uitgesmeerd moet worden terwijl. MSO hun best hebben gedaan en het toch wel een hele gezellige en leuke meeting is geweest.

    mvg Paul
     
  13. chipmunk

    chipmunk Guest

    doe er maar een slotje op .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina