Aangezien het MX-12 topic een groot succes blijkt en veel mensen doorgroeien naar een MX-16 (of er gewoon een hebben zonder gegroeid te zijn
) gaan we hier door.
Ik heb nog geen instellingen te delen maar wel een vraag:
ik ben helemaal wijs met mijn MX16S maar er is één ding waar ik echt niet uit kom.
Ik wil de bremse functie andersom laten werken. Of eigenlijk de knuppel.
Standaard is de knuppel van je af bremse dicht, naar je toe bremse open. Ik heb dat uit praktische overwegingen andersom (ik schakel met een schakelaar tussen motorfunctie en remfunctie). Voordat daar vragen over komen: als ik mijn gas dicht heb en de schakelaar omhaal wil ik dat de remmen nog niet geactiveerd worden, pas als ik "gas" geef moet de rem gaan werken. In dit geval de ailerons naar beneden.
Ik wil dus enkel de richting van de knuppel bij remfunctie omkeren.
Wie weet raad?

Ik heb nog geen instellingen te delen maar wel een vraag:
ik ben helemaal wijs met mijn MX16S maar er is één ding waar ik echt niet uit kom.
Ik wil de bremse functie andersom laten werken. Of eigenlijk de knuppel.
Standaard is de knuppel van je af bremse dicht, naar je toe bremse open. Ik heb dat uit praktische overwegingen andersom (ik schakel met een schakelaar tussen motorfunctie en remfunctie). Voordat daar vragen over komen: als ik mijn gas dicht heb en de schakelaar omhaal wil ik dat de remmen nog niet geactiveerd worden, pas als ik "gas" geef moet de rem gaan werken. In dit geval de ailerons naar beneden.
Ik wil dus enkel de richting van de knuppel bij remfunctie omkeren.
Wie weet raad?