Eens kijken of ik dan ook kan komen als publiek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eens kijken of ik dan ook kan komen als publiek
Voor publiek vliegen is altijd leuk echter de laaste tijd vlieg vaak(doordat ik nu wat minder tijd heb, huis verbouwen al is deze bijna af) met schockflyers en klein spul wat niet zoveel wind kan hebben zeker als er mee wil stunten en meer enz en aangezien er bij jullie best veel wind altijd is(tenminste elke keer dat ik bij jullie geweest ben)en ik dus nu nog erg weinig(lees te weinig) met mijn 1.5 meter vliegtuigen vlieg lijkt het mij beter om te komen kijken dan te vliegen.Kom toch lekker vliegen!
Vlieg je niet graag voor publiek dan kan je zaterdag alsnog helemaal los!
Voor publiek vliegen is altijd leuk echter de laaste tijd vlieg vaak(doordat ik nu wat minder tijd heb, huis verbouwen al is deze bijna af) met schockflyers en klein spul wat niet zoveel wind kan hebben zeker als er mee wil stunten en meer enz en aangezien er bij jullie best veel wind altijd is(tenminste elke keer dat ik bij jullie geweest ben)en ik dus nu nog erg weinig(lees te weinig) met mijn 1.5 meter vliegtuigen vlieg lijkt het mij beter om te komen kijken dan te vliegen.
De Fly In is sowieso voor iedereen (die een beetje veilig kan vliegen) toegankelijk, grote of kleine toestellen maakt daarbij geen verschil, we proberen op de zondag wel een zo divers mogelijk programma te maken voor het publiek, zoals voorgaande jaren ook het geval was.
HobbyKing organiseert al ruime tijd evenementen in de States en Australië onder de naam "Festival of Flight".
Dit jaar is er besloten om ook een tournee door Europa te maken.
Hierin doen ze 5 evenementen aan (Frankrijk, UK, ...)
Na enkele maanden mailen en skypen met China en ook in ons bestuur een drukke voorbereiding zijn we trots om te kunnen melden dat E.M.C.R. Rozenburg samen met HobbyKing het afsluitende evenement van hun summer-tour door Europa zal gaan organiseren.
We zullen zoals bij eerdere fly-ins werken met een flight line.
Voor degenen die niet met het fenomeen bekend zijn, het is een soort wachtrij om te vliegen, waardoor we niet met blocks hoeven te werken maar iedereen zoveel de lucht in kan als hij/zij zelf wil.
Is er al bekend hoe deze EERSTE HK fly-in zal verlopen ?
want de eerdere berichten spreken elkaar een klein beetje tegen![]()
eerdere berichten spreken elkaar een klein beetje tegen![]()