Hoe Powerhub aansluiten?

Discussie in 'Multicopters' gestart door Herman Binnenhuis, 30 mrt 2017.

  1. Herman Binnenhuis

    Herman Binnenhuis

    Lid geworden:
    30 mrt 2017
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Den Haag
    Hallo, ik ben bezig met een Hexacopter maken en ik ben een probleempje tegen gekomen. Ik weet niet precies hoe ik de Powerhub moet aansluiten. Het moederbord is de: CC3D Atom OpenPilot Flight Control Board Authorized (Horizontal Pins). De motoren zijn: ZTW SP Series 1104-4600KV High Performance Brushless Motor (CW en CCW). De powerhub zelf is de: Universal 12-way 120A Multirotor Power Distribution Hub W/LEDs & Dual BECs. De ESC's zijn: Turnigy MultiStar 10A BLHeli S Rev 16 ESC 2~4S V3 (Opto)
    Ik heb al deze dingen besteld van HobbyKing.com. Hier zijn wat foto's.[​IMG]
    Dit zijn het moederbord met wat ESC's
    [​IMG][/IMG] [​IMG][/IMG][​IMG]
    Dit is de Powerhub.
    Ik denk dat je de ESC's moet aansluiten via de 'VIN' en 'VOUT' op de Powerhub. Maar dit weet ik niet zeker. Klopt dit? Of moet ik dit op een andere manier doen?

     
  2. dutchcommando

    dutchcommando

    Lid geworden:
    23 mrt 2012
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    Soest
    nu ken ik die PDB (powerhub) niet, maar Vin word hoogst waarschijnlijk de lipo op aangesloten, Vout is waarschijnlijk om een 2e pdb oid aan te sluiten en is dus waarschijnlijk gewoon een directe verbinding.
    de esc's sluit je aan op de vierkante soldeer pads. rood op + en zwart op -.
    de stekers die aan de esc zitten moeten in de fc komen. de drie draden aan de esc's rood, geel en zwart op de motor.
     
    Herman Binnenhuis vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina