Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie vliegt er met de Hubsan H501s
Ik heb ondertussen deze accu uitgetest op mijn zender, en gaat dus ruim 8 uur lang mee, de accu past na wat kleine aanpassingen net in de zender een wereld van verschil met de AA baterijen.Je kan via het main menu bij frequentie het beeld ook aanpassen, mogelijk staat dat niet goed ingesteld??
Als je de AA batterijen wil vervangen is dit een goede keus.Turnigy nano-tech 3000mAh 2S2P 20~40C Lipo Receiver Pack. 18 euro.
groet
Goedemiddag,
Ik heb sinds een tijdje een X4 H501S, dat is ook de reden dat ik op dit forum terecht kwam. Ik was aan het zoeken naar mensen met ervaring met Hubsan, en dan de 501S versie, want het kost nogal een studie om de software up 2 date te hebben. Hubsan stuurt tegenstrijdige berichten en versies via mail, en op internet stonden voor een aantal versies ook waarschuwingen. Dus ik was op zoek naar mensen met ervaring met dit toestel, en dat vond ik hier: http://www.modelbouwforum.nl/threads/hubsan-x4-h501s-advanced-professional-full-hd-cam-quad.244793/
Hoop veel van jullie te leren!
Hallo Player01,Even een korte vraag voor de kenners .... is deze drone ook geschikt voor een beginner ? Of de Hubsan X4 H502?
Hoi F R,
Dank voor je reactie. Twijfelde wat over deze drone, dus tussen de 501 en de 502.
De 502 heeft volgens mij geen brushless motoren, is dat echt een probleem?
Maar ook over de syma X5C (ik ben op vakantie vlakbij Heerlen en daar verkopen ze die wel, maar niet de Hubsan).
Zelf is mijn neiging meer naar de Hubsan en wist niet hoe geschikt deze zou zijn voor een beginner.
Maar met jouw antwoord weet ik dat de Hubsan wel een overweging is.
Hoi Player01
Ik heb de Hubsan H501s besteld bij Gearbest met Advanched Transmitter in het EU Warehouse geen invoerrechten of btw kosten en in 1 week geleverd en goedkoper dan in Nederland
Groetjes
FR