Indoor Fly In Lommel (B)

Op zaterdag 12 februari 2011 nodigt de Lommelse modelclub u uit op hun derde:

INDOOR FLY-IN

Waar : Evenementenhal Soeverein te Lommel(B)
(wegbeschrijving en info hal op [http://www.soeverein.lommel.be]
Hoe laat: van 13.00h tot 18.00h
Deelnameprijs: 5€

Inschrijvingen zijn verplicht aangezien er max. 60 deelnemers toegelaten worden.
Dit kan op het e-mailadres:
secretaris@lmconline.be

Er kan ingeschreven worden voor:
vliegtuigen / helikopter / ...
(max.gewicht = 500 gr.)
Er is een vliegruimte van 57200 m3:
een lengte van 65m
een breedte van 55m
een hoogte van 16m

Dat is nou jammer, giga zaal, lang vliegen, goedkoop (op benzine kosten na). Maar dan heb ik al wat op de agenda, een wedstrijd in Parijs...

Ook namens mij was het weer een geslaagde middag,alles was fijn georganiseerd en iedereen heeft veel kunnen vliegen dacht ik, als dat niet zo was lag het aan zichzelf.
Nogmaals dank en graag tot de volgende meeting in Lommel.

mvg

RC auto?

Het vliegen was weer geweldig. Wij waren met zijn vieren uit Woerden en gingen met een medaille naar huis voor de jongste deelnemer. Het was voor Simon de eerste keer indoorvliegen. Zondag 27 februari hebben wij zelf weer indoorvliegen (zie mvcwoerden.nl )

Ik ben nog op zoek naar gegevens van de lichtgewicht RC race auto. Op ons forum hier kan ik geen gegevens vinden. Ik heb de vlieger gesproken maar ben vergeten zijn naam te vragen.

groet,

Erik

Hoi allemaal,

ook vanwege mij een dikke proficiat voor de organisatie !
Ik kwam gelukkig toch met alles heel thuis, een beetje geluk gehad tussen de 59 andere piloten... :-)

Laat maar weten wanneer er nog foto's en filmpjes zijn !

Groetjes,

Davy

Fly-in Lommel

Ik was één van de vier die Erik noemt, het was weer erg leuk.
Het was voor Simon (9 jaar) de jongste deelnemer de eerste keer indoorvliegen. Tjonge wat leren die jonge gasten onvoorstelbaar snel.

Natuurlijk hebben we weer genoeg te plakken, dat hoort erbij ;).

Groeten, Arie

Het indoor vliegen was geweldig. Voor zowel mijzelf als mijn zoon was het de eerste indoor ervaring, en het beviel zeer goed. Zoals eerder genoemd waren er vier man vanuit Woerden, en wij waren hier twee van. Het was het rijden meer dan waard. Mijn zoon Simon is trouwens zeer content met de verkregen medaille. Volgend jaar wilt hij weer (kunnen wij ons al aanmelden?).
Lommelse Model Club: bedankt voor de goede organisatie!

Ik zag zojuist dat een video verslag al online is: LommelTV | Indoor Fly In

Voor mij was de indoor fly-in ook weer geslaagd, al heb ik niet veel kunnen vliegen.
Mijn excuses voor het platte taalgebruik in het filmpje:D

Op naar volgend jaar!!!

Even off-topic, maar kan de Nederlandse piloot die met die quadcopter vloog met de WII hardware even contact opnemen met mij ? Naar het schijnt zou alle uitleg hier ergens op het forum staan maar ben vergeten hoe het ding heet.

Groetjes,

Davy

Laatst bewerkt door een moderator:
Back