Je auto waterdicht maken

• Topicstarter Topicstarter Hbxbonzerfan
  • Startdatum Startdatum
H

Hbxbonzerfan

Guest
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. :rolleyes:
Ik ben mike vermeulen,
en ik heb een vraagje:confused:
Hoe maak je je auto waterdicht of wat moet je er voor kopen?
Ik heb een hbx bonzer truck 1:10. 60km/h electro:worship:
Groetje mike vermeulen

Lekker weer hé, jullie zitten zeker allemaal buiten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Als je een foto van je auto plaatst dan kunnen we je ook beter helpen

bonzer1.jpg

En met body

bonzer1qs3.jpg

Ik ga van avond nog rijden en ik wil graag het daarvoor klaar hebben...
Want ik ga op een natte plek rijden

dat krijg je echt niet zomaar waterdicht. ik zou iig iets over dat achterste gedeelte met de regelaar en onvenger doen, het gat aan de rechterkant daarbij. gewoon een stuk pet fles. motor michien ( als hij niet warm wordt) inpakken in magnetron folie, zelfde verhaal voor de accu. geen idee of dit wat uithaalt, maar ik denk het wel.

Je kunt er een plastic zak omheen doen maar ik denk niet dat dat veel uit haalt..
Grapje. Maar dat snapte je zelf vast ook wel.

Een beetje vochtige omgeving kan geen kwaad, maar probeer uit de buurt te blijven van water. Puur uit behoud van je auto.

Die hoef je helemaal niet waterdicht te maken joh! kun je zo mee onder water. Het is toch geen brandstof auto ? Dus er kan ook niks in je motorblok komen. Ik zou er gewoon mee gaan varen hoor.

of je auto volbouwen met alle traxxas electronica(waterproof)
dan is ie wel waterdicht:P

stop de auto in een vuilniszak en maak deze goed dicht. Doe er voor de zekerheid nog een vuilniszak omheen en je auto blijft helemaal droog.

ik wil mijn auto vuurvast maken. Ik wil weten hoe tegen morgenochtend en het mag niets kosten. Ik wil door een kampvuur rijden. Dank voor alle tips....

Enfin: waterdicht. Alle elektronica inpakken in plastic folie, zakjes,... tenzij deze zouden kunnen smelten. Dat scheelt, maar echt door plassen rijden is nooit aan te raden.

Back