Kaart overzicht clubs in Nederland?

Discussie in 'Verenigingen' gestart door donderss2, 17 mrt 2016.

  1. donderss2

    donderss2

    Lid geworden:
    3 apr 2011
    Berichten:
    99
    Locatie:
    Nieuwegein
    Hoi modelbouwforumers,

    Dit is misschien meer gericht aan de beheerders van het forum maar goed ik denk dat dit wel een leuk onderwerp kan zijn. Het kan zo zijn dat dit al eerder is geopperd alleen is het niet altijd makkelijk om sommige onderwerpen makkelijk te vinden. Dit geheel terzijde (Moet ik meteen bij zeggen dat ik geen geduld heb om te zoeken!)
    Is het misschien een idee om een kaart van Nederland en Belgiƫ mag natuurlijk ook op het forum te plaatsen waar alle clubs en evt events plaatsvinden? Ik kan me voorstellen dat dat wel veel werk zou kunnen zijn.
    Zelf heb ik weinig gegeten van het computer gebeuren dus weet ook niet wat het inhoud dit te vragen.
    Het is zo wel makkelijk om een club in de buurt te vinden. Misschien zou het zo moeten zijn dat de clubs zich zelf op de kaart kunnen zetten. Zo kunnen ze ook zelf de evenementen plaatsen en verwijderen.
    Graag hoor ik hoe anderen hier over denken en of het wel mogelijk is.

    Vriendelijke groet,

    Ramon,
     
  2. hmeijdam

    hmeijdam

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.884
    Locatie:
    Barneveld
    WillemN en A B vinden dit leuk.
  3. donderss2

    donderss2

    Lid geworden:
    3 apr 2011
    Berichten:
    99
    Locatie:
    Nieuwegein
    Ongeveer, alleen kunnen mensen ook de events plaatsen?
     
  4. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.416
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
  5. bdoets

    bdoets Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    6 aug 2006
    Berichten:
    9.335
    Locatie:
    Harderwijk
    Ik zou zo'n overzichtskaart ook wel iets vinden. Ja je kan het elders vinden, maar eigenlijk gek dat het niet op het forum zit...
    Overigens, wat op het forum zit maar niet werkt: de link "Gebruikers op de kaart". Of is dat bewust, uit privacy overwegingen?
     

Deel Deze Pagina