MC 4000

Discussie in 'Accu & laad techniek' gestart door baan3570, 3 okt 2018.

  1. baan3570

    baan3570

    Lid geworden:
    25 nov 2012
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Veendam
    Hallo, ik heb een Multiplex MC 4000 omgebouwd naar 2.4 met een originele multiplex module, nu is mijn vraag welke handelingen moet ik doen om de zender / ontvanger te binden (welke schakelaar of knop indrukken) Mvg. Bert
     
  2. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Is de handleiding van het module zoek? Op de multiplex site kun je alle handleidingen downloaden:

    https://www.multiplex-rc.de/service/downloads/multiplex/bedienungsanleitungen.html

    De link procedure is als volgt:

    Zender en ontvanger vlak bij elkaar in de buurt houden.

    Eerst de set schakelaar van het zendermodule (het groene knopje) ingedrukt houden tijdens het inschakelen van de zender. Daarna loslaten. Het groene ledje knippert nu ter indicatie, dat het module in bind-mode staat.

    Daarna de set schakelaar van de ontvanger ingedrukt houden tijdens het inschakelen van de ontvangervoeding. Daarna loslaten. Het ledje van de ontvanger knippert nu totdat zender en ontvanger elkaar hebben gevonden.

    Als de verbinding tot stand is gekomen schakelen zender en ontvanger automatisch door in de bedrijfsmode. Op de zender knippert de groene led daarbij één keer per 2 seconde.
     

Deel Deze Pagina