jan brilman
Forum veteraan
Hé leuk, met een paar man samen een model bouwen. 
Doel: elkaar steunen, helpen, motiveren, kennis uitwisselen, door een dalletje heen helpen, van die dingen.
Volgens mij moet dan aan een aantal voorwaarden voldaan zijn, wil dat een beetje leuk zijn en ook echt meerwaarde bieden.
De volgende schieten me zo te binnen.
1. Iedereen bouwt hetzelfde model, van dezelfde tekening/zelfde doos, zelfde schaal etc. Hetzelfde, dus.
2. Ieders bouw-skills liggen globaal op eenzelfde niveau.
3. De bouwtempo’s liggen ongeveer gelijk, en iedereen heeft ongeveer evenveel tijd te besteden, dus dat je echt samen op kunt bouwen/trekken.
4. Je moet een beetje dezelfde opvattingen hebben over ‘bouwen’.
5. Iedereen moet het model echt graag willen bouwen.
Mee eens? :?
Vergeet ik wat?
Wie heeft er ervaring?
Er is een paar man bezig met een Fokker, als ik me niet vergis. Hoe bevalt dat? (Laatste post is uit 2011! 8O )
(Ik heb wel een object op het oog . . .
)
jan.

Doel: elkaar steunen, helpen, motiveren, kennis uitwisselen, door een dalletje heen helpen, van die dingen.
Volgens mij moet dan aan een aantal voorwaarden voldaan zijn, wil dat een beetje leuk zijn en ook echt meerwaarde bieden.
De volgende schieten me zo te binnen.
1. Iedereen bouwt hetzelfde model, van dezelfde tekening/zelfde doos, zelfde schaal etc. Hetzelfde, dus.
2. Ieders bouw-skills liggen globaal op eenzelfde niveau.
3. De bouwtempo’s liggen ongeveer gelijk, en iedereen heeft ongeveer evenveel tijd te besteden, dus dat je echt samen op kunt bouwen/trekken.
4. Je moet een beetje dezelfde opvattingen hebben over ‘bouwen’.
5. Iedereen moet het model echt graag willen bouwen.
Mee eens? :?
Vergeet ik wat?

Wie heeft er ervaring?

Er is een paar man bezig met een Fokker, als ik me niet vergis. Hoe bevalt dat? (Laatste post is uit 2011! 8O )
(Ik heb wel een object op het oog . . .

jan.