Na lang wikken en wegen, uiteindelijk besloten om zelf een modelvliegtuig te gaan bouwen. Dus vanmiddag in Waalwijk bij Hobby-in een mooie doos gehaald met daarin een berg plankjes en losse stukjes.
Aangezien het mijn allereerste bouwproject gaat worden van een modelvliegtuig, zal ik zeker er op moeten gaan letten waar alles komt te zitten. In ieder geval ik heb er zin in, en ik zal hier regelmatig laten zien hoe ver ik gekomen ben.
Het model is een FourStar-40 van SIG, en de volgende setup is van toepassing (kan nog veranderen)
1 : motor SC 46 A-S , 7.50 CC met een 11x6 prop
2 : Futaba S3001 Servo's
3 : Futaba zender 6EX en ontvanger
Wanneer de maiden flight is, ik heb nog geen flauw idee, maar dat zal niet eerder dan volgend jaar zijn. Als iemand tips enz heeft, dan hoor ik het graag.
Dus , we gaan maar de lijm enz... er maar eens bij pakken, wish me luck
Aangezien het mijn allereerste bouwproject gaat worden van een modelvliegtuig, zal ik zeker er op moeten gaan letten waar alles komt te zitten. In ieder geval ik heb er zin in, en ik zal hier regelmatig laten zien hoe ver ik gekomen ben.
Het model is een FourStar-40 van SIG, en de volgende setup is van toepassing (kan nog veranderen)
1 : motor SC 46 A-S , 7.50 CC met een 11x6 prop
2 : Futaba S3001 Servo's
3 : Futaba zender 6EX en ontvanger
Wanneer de maiden flight is, ik heb nog geen flauw idee, maar dat zal niet eerder dan volgend jaar zijn. Als iemand tips enz heeft, dan hoor ik het graag.

Dus , we gaan maar de lijm enz... er maar eens bij pakken, wish me luck