NK competitie F3J 2016, loop eens mee !!

Discussie in 'F3J' gestart door F3J-Karel, 15 feb 2016.

  1. F3J-Karel

    F3J-Karel

    Lid geworden:
    24 sep 2008
    Berichten:
    563
    Locatie:
    Hengelo

    In 2016 is de NK competitie F3J enigszins aangepast, de traditionele 5 wedstrijddagen zijn nu verdeeld over 2 weekend wedstrijden en één eendags wedstrijd. De data zijn :

    · 17 April Ginkelse Hei (Ede), organisatie ELC
    · 28 en 29 Mei Oosterland, organisatie MVC Delta
    · 2 en 3 Juli 1e reservedatum
    · 10 en 11 September Losser, organisatie MVC Losser
    · 24 en 24 September 2e reservedatum

    Heb je zin om een keer mee te doen kijk dan eens op www.f3j.nl en meld je aan.
     
    bgo vindt dit leuk.
  2. Blacquièrdinges

    Blacquièrdinges

    Lid geworden:
    3 apr 2013
    Berichten:
    509
    Locatie:
    Assen
    Hallo F3Jers,

    Ik ga niet mee vliegen maar wil zeker weer eens een dagje mee kijken en eventueel helpen als het nodig is.

    Groet Robert
     
  3. Alpha21

    Alpha21

    Lid geworden:
    29 okt 2010
    Berichten:
    573
    Locatie:
    Gld
    Van harte welkom om te kijken Blacquiérdinges, maar wat let je om deel te nemen?? Je bent al langer actief bij F5J en mits je een kist hebt zonder motor kun je zo een dag/weekend aansluiten bij een team en lekker meegenieten.
     
  4. Blacquièrdinges

    Blacquièrdinges

    Lid geworden:
    3 apr 2013
    Berichten:
    509
    Locatie:
    Assen
    Hallo Alpha21, nee dat lijkt mij geen goed idee. Lijkt mij leuker om vanaf de grond paar mooie foto's te maken van jullie druk te presteren

    Groet
     
  5. adebliek

    adebliek

    Lid geworden:
    13 okt 2006
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Oost-Souburg
    Voor de wedstrijd in Oosterland is het mogelijk om te kamperen op het naastgelegen Sirjansland. De organiserende vereniging MVC Delta heeft een deal gemaakt met camping 't Hoge Zand. Als je bij reservering meedeelt dat het voor de NK vliegwedstrijd is dan worden de reserveringen bij elkaar geplaatst. BBQen is ook mogelijk mits het gras in tact blijft. Het veld is vlakbij dus s'avonds vliegen is ook mogelijk. De meeste piloten en familie zullen vrijdag 27 aankomen en twee nachten blijven. Tel 0111 641989 Zandweg 4 Sirjansland
     
    bobt vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina