NK F5J 2015 Ronde 4: Kampen, zondag 28 juni

Discussie in 'F5J' gestart door PH_AJH, 29 mei 2015.

  1. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.891
    Locatie:
    Zierikzee
    Ja, echt jammer als er zo weinig wind staat:D
     
  2. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.429
    Locatie:
    Rijnsburg
    Ik ga niet weer mijn oren verbranden hoor!...ik voor de lol...het moet geen afzien worden!
     
  3. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.891
    Locatie:
    Zierikzee
    Half 7 rijden morgenochtend. Tot dan.
     
  4. frans46

    frans46

    Lid geworden:
    2 mei 2011
    Berichten:
    427
    Locatie:
    Gelderland
    Ook via deze route: De club Cumulus in Kampen bedankt voor de weer prettige F5J dag. Een mooie accomodatie en een ruim veld. Dat de middagpauze door de regen erg lang uitviel lag aan de weergoden. Ik heb weer een fijne dag gehad.
    groetjes Frans
     
  5. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Vandaag was een prachtige wedstrijddag. In de ochtend met weinig wind en een beetje zon, zowaar wat flinke thermiekbellen maar lang niet overal en altijd.
    Tijdens de middagpauze begon het even licht te regenen en moesten we de hervatting van de wedstrijd uitstellen tot 15.15u. Toen was er nauwelijks wind maar verrassend genoeg toch nog wat hele lichte thermiek.
    Het was een dag waarop iedereen met uiteenlopende vliegtuigen rondes kon winnen, of op zijn minst hoge ogen gooien. Er werd echter ook stevig misgegokt, waar de wandelingen van Adrie en Erik de extreemste voorbeelden van waren.
    Zonder iemand tekort te doen wil ik toch even de aandacht vestigen op de tweede plek van Jan Somers; jarenlange vrije vlucht ervaring, 5 jaar geleden zijn eerste zender aangeschaft, enkele seizoenen F3K en nu zijn debuut in het NK F5J met een 2e plek.
    Ik heb vandaag véél grijnzende koppen gezien maar die van Jan sprong er toch nog wel uit.

    Felicitaties voor de winnaars, en aan iedereen die vandaag zijn grenzen weer verlegd heeft.

    De einduitslag na 5 gevlogen rondes:

    [​IMG]

    En de tussenstand in het NK na 3 van de 5 rondes:

    [​IMG]
     
  6. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.429
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Mooie F5J dag gehad, veel plezier gehad. Nogmaals dank aan organisatie en club.
    Eindig ik de mooi dag met een lekke band, nog geen 5km van Cumulus. Met een thuiskomer ben ik dan toch om 21u thuis geëindigd, maar de grijns staat nog steeds op m'n gezicht :).
    Tot de volgende F5J.

    Snel via GSM gereageerd.
     
  7. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.429
    Locatie:
    Rijnsburg
    Ik heb voor het eerst onder dit soort omstandheden lekker gevlogen!
    Ik begin het een beetje onder de knie te krijgen hoe ik rustig moet sturen en het vliegtuig te laten werken en heb voor het eerst enigszins competetieve vliegtijden op de klok weten te zetten! (Wel dit keer veel laten liggen op starthoogte, daar ga ik aan werken!)

    Het was een hele gezellige echte nederlandse f5j-dag!
     
  8. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Ook ik heb weer houterwets genoten van een lekker dagje vliegen.... Prachtige locatie, waar vind je nog een club met zo'n clubgebouw, geasfalteerde parkeerplaats en heel veel gezelligheid! Iedereen bedankt.

    Klik hier voor de foto's, videootje wordt aan gewerkt.

    Ik gebruik tegenwoordig Google Foto's (onbeperkte online opslag) dus mocht dit linkje niet werken dan graag een PB.
     
    Japie.G, Lyckele en jve vinden dit leuk.
  9. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.400
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Leuke foto's Jacob! Was een perfecte dag zo te zien :)
     
  10. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Lyckele dank!

    Bewegende beelden zijn ook klaar:

     
    Justus en jve vinden dit leuk.
  11. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.429
    Locatie:
    Rijnsburg
    Lekkere beelden hoor!
     

Deel Deze Pagina