plan GAF NOMAD

Discussie in 'Tekeningen' gestart door sid, 9 feb 2003.

  1. sid

    sid Guest

    :) Kan er me iemand helpen met de 2 eerste delen van het plan van de GAF NOMAD verschenen in de november en december editie van het tidschrift FMT, het betreft het plan van de vleugel

    Op de homepage van Willem Bravenboer staat er ook een foto van een GAF NOMAD , tweemotorig toestel gebouwd uit isomo , zo te zien een zeer mooie toestel , plan beschikbaar :?: :?:
     
  2. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Ik kan je de originelen sturen zodat je ze zelf reproduceert en terug stuurt. Stuur me een pm voor je adres.
     
  3. Theo,

    Ik weet niet of jij nog lid bent van de FMT maar bij de FMT van jan 2003 zat een nieuwe tekening om de tekening van de december uitgave te vervangen. Door een fout bij de drukker is die eerste niet in de juiste schaal afgedrukt. Dus voor blad 3 en 4 opletten dat je de juiste opstuurd!
     
  4. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Dat weet ik ik heb ze allebei opgestuurd met een kleine opmerking op de tekening.

    Zulke foutjes gebeuren wel vaker met tekeningen van de FMT vroeger werd dit niet gecorrigeerd op de kleine tekening maar wel op de grote. Nu wordt dit ook bij de kleine tekeningen gedaan.
     
  5. sid

    sid Guest

    vandaag zijn de plans binnengekomen , zeer mooie plans , zal ze in het weekend kopieren en dan volgende week terug bezorgen

    hartelijk dank
     
  6. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Helaas zijn de tekeningen nog steeds niet teruggestuurd. :x Ik heb ook al diverse emails gestuurd maar geen antwoord.:( Helaas betekend dit dat ik voorlopig geen tekeningen meer uitleen.:nosmile:
     
  7. Ben Postmus

    Ben Postmus

    Lid geworden:
    29 jan 2003
    Berichten:
    817
    Locatie:
    Nijeholtpade
    Niet netjes......jammer.
    'k Hoop dat je de tekening alsnog terug krijgt.

    Groet van Ben
     
  8. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    De tekening is vandaag binnen gekomen. Inclusief een kort briefje ter verontschuldiging en een kleine beloning in de vorm van een tekening van de Tucano voor een speed 400, deze ga ik zeker eens bouwen.
     
  9. Mathijs

    Mathijs Guest

    Hoe zit dat precies met die FMT, word daar bij de tekening ook uitgelegd?
    Ik ben namelijk een Alfa-Baby vanaf een tekening aan het bouwen, uit de FMT nr. 5 van 1999(geleend van iemand van mijn club), het lijkt me best handig als hier een beschrijving bij zat, heeft iemand die?? :)
    Ik hoor het nog wel,

    Mathijs
     
  10. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    idd in elke FMT zit minstens een komplete tekening inclusief bouwbeschrijving. Ik zal eens kijken of ik die van mei 1999 ergens in de buurt heb.
     
  11. Mathijs

    Mathijs Guest

    Graag!! :lol: :yes: :yes:
    Wat kost eigenlijk een abonnement op FMT??
    Lijkt mij best leuk, om daar een abonnement op te hebben.
    Zou je zo'n artikel kunnen scannen? :roll:
    Alvast bedankt,

    Mathijs
     
  12. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal

Deel Deze Pagina