Rcrcm dg600 3,4m

Discussie in 'Zweefvliegen' gestart door bongose, 2 aug 2015.

  1. EC135

    EC135

    Lid geworden:
    2 nov 2003
    Berichten:
    326
    Locatie:
    Limburg
    Heb er ook een gekocht maar ik wil een motor inbouwen. Wordt krap want de neus gaat al snel over in de kap. Een kleine diameter doorsnede. Wil het geheel licht houden met een 3S 2500mah accu. Ben benieuwd op wel gewicht ik uitkom.
    Bij mij was de vleugel aan de onderkant al donker gespoten toen ik hem kreeg. Nu wil ik het graag gestreept dus zou ik weer wit bij moeten spuiten. Denk dat ik maar begin met alles te laten zoals het is. De bovenkant is helemaal wit. Denk dat ik wel de vleugeltippen een kleurtje ga geven. Had eerder gelezen dat je de instelhoek moest checken maar bij bongose was dat blijkbaar wel in orde. Eerst maar eens een motor bestellen.
    Goed te lezen dat het goed vliegt en goed te landen is. Ik wil hem ook op de helling vliegen (vakanties) en dan zijn de velden niet altijd even groot.
     
  2. EC135

    EC135

    Lid geworden:
    2 nov 2003
    Berichten:
    326
    Locatie:
    Limburg
    Overigens heb ik nagevraagd hoe ik de vleugel moest vastzetten bij de shop waar ik hem gekocht heb. Het antwoord was : niet, opschuiven en klaar. en als je per se wilt kun je een tape over de overgang vleugel-romp plakken.
    Ik ga voor dat laatste :)
     

Deel Deze Pagina